Gå til innhold

Stem på fjorårets beste spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Årets action: Gears of War 2

Årets sport: Fifa 09

Årets Racing: Race Driver: GRID

Årets strategi: EndWar

årets barnespill: Josefine ?

årets RPG: Lost Odyssy

årets flerspiller: Left 4 Dead

årets åpen klasse: Super Mario Brawls

Årets plattform: Mirror's Edge

årets spill: Metal Gear Solid 4

Årets PC-spill: Fallout 3

Årets konsollspill: Gears of War 2 ? (husker ikke valgene)

Årets håndholdte: Final Fantasy: Crisis Core

 

Snakker vi allsidig :p

 

Jeg tror nok vi tenkte ganske likt når vi delte ut stemmer. Jeg synes f.eks. at både Gears of War 2, Fallout 3, Lost Odyssey og Fable 2 skulle få min stemme i et eller annet, så jeg bare fordelte det utover på en grei måte. Årets RPG ble Lost Odyssey, mens årets PC-spill ble Fallout 3, selv om Fallout 3 kvalifiserer seg greit til årets RPG også. Fable 2 ble årets konsollspill, selv om Lost Odyssey kunne fått min stemme der også (men det var kanskje ikke et valg?). Merket nå som avstemningen kom at jeg likte Lost Odyssey veldig, veldig godt. Gears of War 2 ble årets actionspill.

Endret av simes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der ;)

Jaha? Svenskene har da mange bra spill de også. Hvertfall mange flere enn vi har. Kommer bare på Battlefield Bad Company og Mirror's Edge, men alt vi har er vel bare AoC.

 

Jeg håper ikke GTA får en eneste pris. Det fortjener HVERTFALL ikke "årets spill". Håper folkene bak gullstikka kan se gjennom hypen.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der ;)

Jaha? Svenskene har da mange bra spill de også. Hvertfall mange flere enn vi har. Kommer bare på Battlefield Bad Company og Mirror's Edge, men alt vi har er vel bare AoC.

Tror det var ironi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...