Gå til innhold

Stem på fjorårets beste spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets action: Saints row 2

Årets sport: Fifa09

Årets Racing: Mario Kart

Årets strategi: EndWar

årets barnespill: Vettafaen

årets RPG: Fallout 3

årets flerspiller: Saints Row 2

årets åpen klasse: GH:WT

Årets plattform: LBP

årets spill: LBP

Årets PC-spill: FM09

Årets konsollspill: Mirror's edge

Årets håndholdte: Crisis Core

Lenke til kommentar

Årets actionspill: Left 4 Dead

Årets racingspill: Race Driver: Grid

Årets RPG/Eventyrspill: Fallout 3

Årets flerspiller: Left 4 Dead

Årets åpen klasse: SSB Brawl

Årets plattformspill: Mirror's Edge

Årets spill: Left 4 Dead

Årets PC spill: Left 4 Dead

Årets konsollspill: GTA IV

Årets norskutviklede spill: Age of Conan

Endret av Mevon
Lenke til kommentar
Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der ;)

 

Skybound som er nominert under beste mobilspill er også norskutviklet. Ikke noe Age of Conan-størrelse på det akkurat, men , men.

 

Her kan du se mer info om Skybound: Skybound-info og gameplay-video

 

Forøvrig stemte jeg Gears of War 2 der det kunne stemmes, Fifa 09 på sport og GT på bilspill da Wipeout HD ikke var en option.

Ja, og civ på strategi

Mirrors Edge på platformspill

 

Håper live-arcade-, wii-ware- og PSN-spill blir mulig å stemme på til neste år.

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar

Man kan spørre seg selv hvorfor Mirrors Edge ikke lå under årets spill ja :dontgetit: Syns det var årets beste spill for min del, og har spilt Dead Space Fable II Fallout 3 Gears of War 2 Grand Theft Auto IV Left 4 Dead Littlebigplanet Metal Gear Solid 4 Prince of Persia Race Driver: Grid og World of Goo :)

 

Jeg syns det er årets spill pga det er et spill med enorm gjennspillbarhet, nytt og spennende konsept og uhyre morsomt :thumbup:

 

Men jaja... FO3 syns jeg hadde en god fortelling med en høy gjennspillbarhet fordi man kunne gjøre akkurat det man ville,(anbefalt og laste ned downloadable content da dette setter maks lvl til 30 + mye mer) Det at de brukte live gjorde bare ting veldig krotete og gjorde så jeg ikke gadd og spille det over nett.

Lenke til kommentar

mine stemmer fikk Saints Row 2 og Fallout 3.

 

GTA IV var en sterk kandidat før saints row kom ut.

 

Saints Row er faktisk morsomt å spille, og viser en særdeles mye bedre forståelse ovenfor sine spillere. Selv om combatsystemet, grafikk, landskap/by ikke er på langt nær så bra som i GTA IV, er det ekstremt morsomt å spille. main-quest er ikke så sykt bra i seg selv, men sidemissions er utrolig humor, "kloakkspredning" og "insurance-scam" kommer høyt opp, og det morsomt å spille med kompiser. SAints row har en del mangler, og er en GTA IV kopi uten like, men mangler de beste elementene.

 

Men det som saints row ikke har er han j**** Roman som ringer hvert 5 min.

 

Kunne gjerne skrevet mye lengre men sannheten er at jeg faktisk hadde det morsomt mens jeg spilte saints, gta iv ble for normalt og kjedelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...