Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man trenger ikke å melde seg av; man kan melde seg på kanskje-listen.

Folk burde meldt seg på "kanskje" fra starten av om det var mulig de ikke kunne komme. Men nå skal ikke jeg på treffet, så det bryr meg veldig lite. Synes bare det er artig å følge med på tråder ala denne, da det samme skjer hver eneste gang.

 

WheelMan:

Du har en bra grunn og slipper derfor unna t3h wr4th.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer!

1) Jeg har penger nok til å dra, men jeg vil ha med meg kjæresten min.

2) Han får penger på tirsdag (mistet kortet sitt), så det er ikke snakk om å betale noen mobiltelefon nå. Sier seg selv om du tenker litt :)

3) Hva er greia?

Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar
Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer!

1) Jeg har penger nok til å dra, men jeg vil ha med meg kjæresten min.

2) Han får penger på tirsdag (mistet kortet sitt), så det er ikke snakk om å betale noen mobiltelefon nå. Sier seg selv om du tenker litt :)

3) Hva er greia?

hva med loverboy låner penger av deg til tirsdag?

Lenke til kommentar
1) Jeg har penger nok til å dra, men jeg vil ha med meg kjæresten min.

2) Han får penger på tirsdag (mistet kortet sitt), så det er ikke snakk om å betale noen mobiltelefon nå. Sier seg selv om du tenker litt :)

3) Hva er greia?

1) Hvis du har penger nok til å dra, har du sikkert nok penger til å ta med kjæresten din.

2) Hva har det at han har mistet kortet sitt med å gjøre at han ikke har penger til å gå på treffet? Er det tidenes dårligste unnskyldning jeg lukter? *sniff sniff* Japp. Banken var åpen i hele dag. Hvorfor sier det seg selv?

3) Greia er ( )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...