Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) Hvis du har penger nok til å dra, har du sikkert nok penger til å ta med kjæresten din.

2) Hva har det at han har mistet kortet sitt med å gjøre at han ikke har penger til å gå på treffet? Er det tidenes dårligste unnskyldning jeg lukter? *sniff sniff* Japp. Banken var åpen i hele dag. Hvorfor sier det seg selv?3) Greia er ( )

At jeg ikke får TATT UT penger kanskje? At min bank er i Nord-Norge og jeg får ikke tatt ut penger her sørafor? At en venter på nytt bankkort i en bank som er her jeg bor? At jeg i tillegg må vente på å få et pass før jeg kan bytte bank? At hun som er min kuneveileder ikke er på jobb i banken nordpå men i en annen avdeling både i går og i dag som gjør at jeg ikke kan be henne overføre penger til kjæresten min eller min svigermor? Hadde ting gått som planlagt så fikk jeg lønn i går, overføre penger til noen som kan ta de ut i dag til meg og så dra på treffet?

Eller vent? Er det min feil nå at dama i banken ikke var der? Eller at jeg heller bruker de pengene jeg har igjen kontant på drivstoff til og fra jobb?

 

Noen må faen meg ha det inn med teskje.

Lenke til kommentar
Er det min feil nå at dama i banken ikke var der? Eller at jeg heller bruker de pengene jeg har igjen kontant på drivstoff til og fra jobb?

Ja.

 

Slapp av b-real; pust inn med nesa og ut med munnen. Det ordner seg nok skal du se. Vi får kose på neste treff <3

 

MSg: Skeptisk O.O

Hva? Tror du ikke jeg har sett frem til å treffe deg igjen?

Lenke til kommentar
Så ingen andre i banken har mulighet til å hjelpe deg, kun denne ene dama? Hva for en bank bruker du? Om den er plassert i baksetet til en gammel Van, ville det forklart endel.
Sist jeg ringte så var dette ikke mulig da jeg måtte ta dette igjennom min kundekonsulent, noen andre kunne ikke ta seg av dette var beskjeden jeg fikk.
Lenke til kommentar
Sist jeg ringte så var dette ikke mulig da jeg måtte ta dette igjennom min kundekonsulent, noen andre kunne ikke ta seg av dette var beskjeden jeg fikk.

Jeg hadde pusha litt på, folk som svarer på henvendelser fra kunder er stort sett fylt av mer dritt enn en utedo. Kanskje ringt og satsa på å prate med en annen konsulent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi er da fortsatt en del som skal komme da ^^, Skulle hatt Pac der...Skulle gjerne gitt han cash om jeg hadde hatt cash til det.

 

Jeg kommer, men blir ikke med på Megazone. Men møter dere likevel klokka 18.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...