Gå til innhold

Neste GTA allerede i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det heller er LA Noire som kommer i år. Vi har trossalt et fullpakka GTA-år nesten. En DLC-pakke til 360 neste månden og senere dette året. I tilegg Chinatown Wars til DS.

 

Jeg tror det heller er at LA Noire endelig har fått litt framgang og vil komme ut iløpet av året. Et nytt GTA er lite sansynelig så tidlig.

Lenke til kommentar
Tror det heller er LA Noire som kommer i år. Vi har trossalt et fullpakka GTA-år nesten. En DLC-pakke til 360 neste månden og senere dette året. I tilegg Chinatown Wars til DS.

 

Jeg tror det heller er at LA Noire endelig har fått litt framgang og vil komme ut iløpet av året. Et nytt GTA er lite sansynelig så tidlig.

 

Enig, dessuten tar det veldig, veldig lang tid å lage en helt ny by fra grunnen, spesielt hvis den skal ha samme kvalitet som Liberty City. :)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som gleder meg noe jævelig til Lost And The Damned?

 

Driver å drar gjennom rundingen av GTA IV på 30 timer, og får små spenningsnerver da jeg ser Johnny innimellom. Litt merkelig at Johnny ikke prøver å drepe Nico i hovedspillet, da Johnny og dem kanskje burde ha funnet ut at Jason ble drept av Nico(selv om ordren var fra Faustin).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...