Gå til innhold

Høstslipp for Mafia II (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriv din kommentar....Gleder meg som en liten drittunge på julaften. Mafia hadde en av de beste historiene i et spill noen sinne. Grafikken var også knall.

Om Mafia2 får en like bra story og grafikk og kontroll problemene fra enern lukes bort, kan dette bli et av de beste spillene noen gang. Ikke ofte jeg bruker så store ord om et spill, men her er det et potensiale uten sidestykke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sjefs animatøran der(Mafia 2) er dessuten veldig opptatt av PIXAR animasjon, og det nyeste av programmvare. Disse folka er uten tvil en av de få som kan det å lage spill for PC.

 

Har litt tro på Godfather II også som fullverdig etterkommer av Gangsters 2, savner de Gansters spilla men de fungerer ikke på vista/win7 for meg.

 

Mafia gir den klassiske følelsen av gangsteråra i USA, som en sinnsyk god film.

Gangsters 2 er kanskje gammalt men det var tøft engang det også.

 

Mafia I systemkrav

--------------------------------------------------------

System:

PIII 500 or equivalent

RAM:

96 MB

Video Memory:

32 MB

Hard Drive Space:

1800 MB

--------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------

Mafia II systemkrav som jeg spår.

 

Edit: Min spådom for Mafia II sine systemkrav .. Bare en spådom:

 

Pros krav:

Intel Core 2 Duo eller AMD Athlon X2 som minimum.

2.0 Ghz som minimum og 2.5 Ghz som anbefalt.

 

RAM:

1.5 GB eller 2.0 GB System RAM for XP SP3 .. 2.5 GB for Vista SP 1 og 1.5 eller 2.0 GB for Windows 7 Beta.

 

Video Minne:

320 minimum og 512 anbefalt, Nvidia 7x eller høyere Nvida 8x/9x/200x med tanke på at noen av effektene på traileren ser ut som Natural Motion Euphoria kjent fra GTA IV og Star Wars TFU spillet til Xbox 360 og Nvidia PhysX (Snøværet og bileffektene blant annet)

 

Hardiskplass:

større gjetning

Mellom 10 og 14 GB, kommer ann på om de inkluderer HD materiell.

---------------------------------------------------------------

 

Noen andre som vil spå? hehe

 

:w00t:

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg håper ikke dette blir en GTAIV etterligning men at de klarer å skape sitt eget univers, atmosfære og spillfølelse i god tro med tidligere Mafia utgivelser.

 

Godfather: The Dons Edition klarte det og snart er også Godfather 2 duket for utgivelse. Disse to titlene blir et kjøp fra meg om de klarer å holde GTAIV feelen på avstand.

 

1920-1960 tallets mafia er et like populært som spilltema som WWII har vært og det forundrer meg at vi ikke har fått se flere titler. Samt ikke minst MMORPGS godt basert på dette temaet.

 

Men kanskje dette vil endre seg fremover :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Disse folka er flinke, ser man på hva det første Mafia spillet krevde vil de nok selv med bra grafikk, få Mafia II til å fungere på ett bredt utvalg av pcer.

 

Godfather 2 vil nok bli bedre enn eneren men er mer som en fornying av Gangsters 2 noe som er ganske positivt, mafia med strategi.

 

Gleder meg, men vil seff ikke kjøpe godfather 2 om det får dårlige karakter enn 6/10.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Traileren er vel in-game eller in-engine? Med andre ord, grafikken blir lik som i traileren? Når de første trailerne til GTAIV kom så var det jo mange som blånektet på at grafikken kunne se sånn ut. Men så gjorde det jo det. Skjermbildene av Mafia 2 må vel også være in-game på et vis, og de er jo minst like gode som traileren her.

Lenke til kommentar
Traileren er vel in-game eller in-engine? Med andre ord, grafikken blir lik som i traileren? Når de første trailerne til GTAIV kom så var det jo mange som blånektet på at grafikken kunne se sånn ut. Men så gjorde det jo det. Skjermbildene av Mafia 2 må vel også være in-game på et vis, og de er jo minst like gode som traileren her.

Ettersom filmer og slikt i MAFIA var samme grafikk som ingame, og at den grafikken som er vist av MAFIA II så tror jeg det er ingame grafikk, om den blir skrudd ned for konsoll kan godt skje.

Lenke til kommentar

Jeg har vel aldri vært mer sikker på et spillkjøp som jeg nå er med Mafia II. Det første Mafia spillet var suverent. Spilte også senere Godfather,men det ble en nedtur for min del sammenlignet med Mafia. Men nå skal det også fryktelig mye til å måle seg med det orginale Mafia når det kommer til historie og ikke minst den enorme atmosfæren spillet hadde fra begynnelse til slutt. I 2009 blir det 2 julekvelder. :)

Lenke til kommentar

Ser ut som det blir mye herlig svart humor i spillet. På linken til extended trailer og siste videoen nedenfor kjører 3 karer sammen og i baksettet drikkes det heftig. Så smeller det fra forsetet "oh god it stinks, did you puke back there?". "heh? no... it must be the <someguy they know>", "what did he puke in your car?", "nooo, hes in the trunk".

 

Blir en artig jul 2009 hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...