Gå til innhold

har last meg ute.... igjen


ole_marius

Anbefalte innlegg

her sitter jeg da i garasjen i 4 minus og venter på et lite tegn til liv inne i mitt hus. dro på skole i hu og hast siden jeg hadde mattetentamen i dag, glad og fornøyd etter mitt arbeid gikk jeg hjem og så fatter'n ikke var hjemme.

jaja tenkte jeg, han er sikkert på trailerkurset og kommer ikke hjem før gudene vet. med godt mot fisket jeg etter nøklene i min lomme og dæken... jeg glemte nøklene. da fikk jeg en strålende ide... jeg ringer fatter'n og spør nå han kommer heim. men akk, om det bare var så det, glemte også mobilen inne ved nøklene :cry:

 

siden min mor ikke kommer heim før halv fire, fatter'n ikke kommer heim før gudene veit og min yngre bror kan finne på å dra på besøk hos andre sitter jeg i garasjen og hakker tenner og er temmlig forbasket over at jeg glemte nøklene og mobilen, heldigvis har jeg trådløs slik at jeg i det minste har noe å gjøre

 

er det noen andre her som har en lignende opplevelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og det bare for noen måneder siden.

 

Hadde glemt nøkklene tilfeldigvis akkurat den dagen foreldrene mine var i byen.

 

Hadde heldigvis bærbar og trådløst nett så satt på et forum og klagde akkurat som du :!:

 

Satt ute i 4 timer eller noe slikt. ISKALDT!

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Sitte ute nå? :ermm:

 

Nei, er vel bedre inne? Go-joggebuksa, tøflene, kakao, discoverychannel i bakgrunn mens en sitter godt tilbakelent i datastolen og gamer...

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hirrhirrhirr

 

du er en liten artig du :!:

 

det jeg savner mest nå er å sitte inne på den nykjøpte el-gitaren :dontgetit:

 

 

må si at det føles ut som om det blir kaldere og kaldere

Lenke til kommentar
må si at det føles ut som om det blir kaldere og kaldere

Med mindre du bor helt øde kan jo du som nevt stikke til noen bekjente så lenge, eller i det minste til naboen å låne en kjapp telefon.

 

EDIT: Location Bodø, hmm kan bli langt å gå da ja! :ph34r:

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Har du ingen venner du kan overbevise om at de sårt trenger besøk av deg nå? :yes:

 

edit: mye batteri igjen da? eller har du tilgang på strøm?

 

alle venne mine er enda på skolen siden vi slutter i ca 3-4 tiden, og for de som har tentamen som jeg har bor en mil unna ellers så sitter de fleste enda.

 

tenkte jeg skulle være så lur å dra inn på en kaffebar, men oppdaget med en forskrekelse at jeg hadde låst pengboka inne og :wallbash:

 

her heldigvis strøm utakk er i garasjen

 

edit: naboene jeg kjenner er på jobb, og jeg vet ikke telefonnummeret tilfaren min, vil helst ikke forstyrre ham under kjøretimen hans

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Kodelås på døra her :new_woot:

 

Det er ikke lenge siden jeg gjorde akkurat det samme selv, kom hjem fra skolen, nesten ingenting med meg utenom laptopen.

Utenfor var det en stol, strømkontakt, og noen skitne håndklær vi bruker for å tørke hunden, og der ble jeg sittende som en boms med trådløst nett og Trials :p

 

Heldigvis gjorde jeg som Deimos foreslo og overbeviste en venninde på MSN om at hun sårt trengte besøk :ph34r:

Lenke til kommentar

Dette minner meg om her i høst da jeg fulgte noen venner ned til tog stasjonen etter de hadde vert på besøk.

men da jeg kom opp igjen til hybel oppdaget jeg at hybelen var låst,hun jeg bor med hadde låst døren og dratt til kjæresten.så der stod jeg uten nøkler.

huseierene var heller ikke hjemme.Jeg viste ikke min armeråd...så gikk det opp for meg..

Vinduet,jeg strevde lenge med å åpne vinduet,(det stod på gløtt)

men ettersom jeg enda ikke hadde funnet ut hvordan man åpnet det skikkelig fra innsiden,

var det ikke enkelt å åpne det fra utsiden.

så fikk jeg øye på nøklene som lå på bordet inne.jeg strakte hånden inn,men fikk ikke tak i den..

så fikk jeg øye på en rake som stod på baksiden av huset.jeg tok dermed tak i raken og smøg den inn vinduet og greide å hekte nøkkelhanken på...

Dradde deretter nøklene ut og gikk og låste opp.

Det var stress :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...