Gå til innhold

Første runda spill i 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble Saints Row 2 det. Og for et fantastisk spill det var og da :)

 

Har igjen ett Ronin-oppdrag. Holder igjen så jeg får gjort de siste Mayhem- Crowdcontrol- og Insurance Fraud-oppdragene. Men det blir nok det første spillet jeg runner i 2009.

 

Og etter det aner jeg ikke hva jeg skal spille igjen, nå har jeg hatt et lass med gode spill å spille siden i høst, men nå er det stilt.

 

Vel, Left 4 dead er jo god backup.

Lenke til kommentar
Runda nettop Eschalon: Book I, so det vart årets første. Spelet var slett ikkje so verst, ein ny RPG med gammaldags preg. Det blir interessant å sjå korleis Basilisk utviklar serien vidare i Book II. :)

 

Kay

 

Tusen takk for tipset. Handlet dette nå, så får vi se hvordan det går. Er en storfan av alt av isometriske rollespill, egentlig, så det kan vel neppe gå helt på trynet :)

Lenke til kommentar

Fallout 3. Fikk det til jul, og har lagt ned ekstremt mange timer i det. Min Vault Dweller var våpengalning, men heroisk til siste slutt (kun ett tilfelle av negativ karma, og det levde jeg med kun fordi jeg var uenig med spillet; altså, jeg

 

 

hacket maskinen til svinet Moriarty istedet for å betale ham / gjøre drittarbeid for ham.

 

 

Har begynt pånytt med en ufyselig dame som kanskje blir en Unarmed-spesialist. Men vet ikke om jeg fullfører spillet en gang til. Det er ofte moro å være drittsekk i spill, f.eks. i Mass Effect ("The Council can kiss my ass!"), men her går det på samvittigheten løs av og til. Så rart som det enn høres ut.

Lenke til kommentar
Det ble Saints Row 2 det. Og for et fantastisk spill det var og da :)

 

Har igjen ett Ronin-oppdrag. Holder igjen så jeg får gjort de siste Mayhem- Crowdcontrol- og Insurance Fraud-oppdragene. Men det blir nok det første spillet jeg runner i 2009.

 

Og etter det aner jeg ikke hva jeg skal spille igjen, nå har jeg hatt et lass med gode spill å spille siden i høst, men nå er det stilt.

 

Vel, Left 4 dead er jo god backup.

Kjøp deg en PS3 du, så kan du få spille MASSE gode spill på denne tida også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...