Gå til innhold

Ultimate? Ps3 Media Server


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen grunn til at ps3 finner windows media player og ikke ps3 media server`?

 

EDIT: Ser ikke ut som ps3 media server vil lagre instillingene

 

tar en port jeg vet er åpen istedenfor 5001 og setter at jeg har 4 kjerner, når jeg har savet og restarta programet er alt tilbake sånn det var standar :s

 

 

glem det, fant ps3 nå :p

 

EDIT 2: den fant ps3, restarta programet og nå finner den ikke ps3

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

Programmet liker meg ikke :( Når jeg trykker på let etter media server på PS3, så kommer det opp i prgrammet på PCen:

Receiving search request from 192.168.2.2! Sending DISCOVER message...

Den kommer det 3 av, men på PS3en står det 'Fant ingen media server'. Er trådløst.

 

EDIT: På status står det at PS3 ikke blir funnet

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar
Programmet liker meg ikke :( Når jeg trykker på let etter media server på PS3, så kommer det opp i prgrammet på PCen:

Receiving search request from 192.168.2.2! Sending DISCOVER message...

Den kommer det 3 av, men på PS3en står det 'Fant ingen media server'. Er trådløst.

 

EDIT: På status står det at PS3 ikke blir funnet

 

 

Anbefaler at du kopler deg opp med kablet forbindelse. Funket fint for meg. Står koplet via en D-Link router (kablet).

Tok ca 2min før den fant PS3en.

Dette er rett og slett rått! :p

Lenke til kommentar

Tror du bør satse på løsningen til Fenixen, om du ikke vil gå for kabel. Tviler sterkt på at du klarer å streame noe HD matriell gjennom trådløst nettverk. Så selv om du får til å koble det opp trådløst, så blir det nok bare hakking. Samme om du skal høre på musikk. Du får ikke noe problem med å streame mp3 filer, men det tar 10-15sek å bytte sanger. Noe jeg ble fort lei av. Det er iallefall min erfaring fra Tversity.

Nå er det PS3 Media Server og kabel og ingen problemer :grin:

Endret av 8ball
Lenke til kommentar
Da må den dras minst 20m, eller gjennom gulvet/taket... Er det ingen som har noen forslag (for i tillegg å beholde trådløst/slippe å trekke kabel)?

 

Kjøp en av disse eller noe lignende.. så blir strømnettet i huset ditt brukt som "nettverkskabel".

 

Network access from any electrical outlet

Det koster jo penger... Men har sett på det før, da Vista stasjonær også ofte krangler med trådløsen. Dog bedre i det siste :) Får vel se om den er mulig å få tak i til en rimelig penge

Lenke til kommentar
Hvordan deler man filer? På Tversity må man legge til hver fil, er det slik med dette programmet?

 

nei det må du ikke på Tversity.. du legger til mappen du ønsker å dele.. også setter du opp at den skal refreshe seg automatisk feks annenhver time eller noe..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Dette her funker bedre enn å dele en virtuell stasjon med daemon-tools. Dette programmet vil bli hyppig brukt når jeg få cat6 STP kabel på rommet mitt :)

Da må den dras minst 20m, eller gjennom gulvet/taket... Er det ingen som har noen forslag (for i tillegg å beholde trådløst/slippe å trekke kabel)?

Jeg må kable 30m. Ikke klag sier jeg :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...