Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vurdering av visse scenarier


Gjest Scenarie

Anbefalte innlegg

Men om vi skal gjer som Brutal_Mann og degradere heile menneskeheita til dyr.

Så er det vel ikkje noko problem for ein mann å kjøpe sex/thaidame?

Han får sex, ho får penga? Both happy?

I store trekk er det slik verden er organisert mellom menn og kvinner. Av og til legger en mann litt for mye følelser i det, men det få vi eller tåle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjærlighet for hvem? Det er i alle fall ikke thai dama som føler kjærlighet her, og i de færreste tilfellene er det noe kjærlighet fra mannen å spore.

 

Har du spurt dem alle, eller har de alle en telepatisk link inn til hodet ditt?

Dette er jo degradering av mennesker, som igjen setter deg på et lavt nivå.

 

Det du i praksis mener er at om to mennesker er glad i hverandre skal de unngå hverandre for å ikke synke lavt. Med andre ord er du ganske trangsynt. Du sier jo selv i praksis at Thilandske kvinner ikke klarer å være glad i hvite menn. Det er nok ikke alltid det, men du vet da ikke noe om når det skjer eller ikke. Jeg vil si at det er naturlig at menn og kvinner er glad i hverandre i de fleste sammenhenger der de lever i parforhold.

Fjernet litt i midten av innlegget.

 

En trenger ikke spørre for å vite at thai damene går etter penger. Om dutror noe annet er du skremmende naiv. Jeg ser ikke hvordan et slikt utsagn på noen som helst måte nedgraderer mennesker. Der er slik ting er, hva er nedgradert med det?

 

Om to mennesker er glade i hverandre så handler det enten om forelder og barn, eller et homsepar. (Vi snakker kjærlighet her og ikke bare vennskap). Det er ikke bare thailandske damer som ikke klarer å elske en mann, det er likt for kvinner over hele verden. Kvinner kan like en mann, sette pris på en mann, men de elsker ikke en mann uten at denne mannen er deres egen sønn. Det er bare så ekstremt tydelig med thaidamer og de uhyre lite sjarmerende norske mennene som importerer dem.

 

Det som er vanlig ved parforhold er at mannen liker og/eller elsker kvinen, kvinnen lier mannen, eller liker det mannen kan tilby av jordisk gods og sosiale posisjoner. En bjørnetjeneste menn ofte gjør seg selv er å leve i den villfarelsen at kona hans elsker han.

Lenke til kommentar

Off Topic:

Du høyres ut som ein veldig bitter person Brutal_Mann..

Kva har kvinner gjort deg? Det er ikkje sunt å gå rundt med slike forestillinger..

 

On Topic:

Kvifor skal kvinner vere i dårlegare stand til å kunne elske enn mann enn omvendt?

Og kva med to kvinner? Om ei kvinne kan tilby ei anna kvinne det samme som ein mann, vil kvinna alltid gå til den andre kvinna?

Lenke til kommentar
Off Topic:

Du høyres ut som ein veldig bitter person Brutal_Mann..

Kva har kvinner gjort deg? Det er ikkje sunt å gå rundt med slike forestillinger..

 

On Topic:

Kvifor skal kvinner vere i dårlegare stand til å kunne elske enn mann enn omvendt?

Og kva med to kvinner? Om ei kvinne kan tilby ei anna kvinne det samme som ein mann, vil kvinna alltid gå til den andre kvinna?

Off T: Ikke bitter. Men om en angriper vreden med analytiske øyne og med så lite følelse som overhodet mulig så fremsår en del ting betydelig mye klarer. Det er ikke direkte populært det jeg sier, men det er nok fordi jeg treffer for nærme en kjerne i en sannhet kvinne elsker å fornekte ;)

 

On T: Kvinner er av uvisse grunner rett og slett biologisk ute av stand til å legge like mye føleser i sin mann som en mannlegger i sin kvinne. Om ser på på hva kinner gjør ("gjør" er meget vesentlig å legge merke til, for dette har ingenting med hva kvinner "sier") når de velger seg en partner så er det tydelig at det å elske en mann ikke er viktig. Det handler om å finne en mann om er "grei nok" sånn personlighetsmessig, målt opp mot hva han kan tilby av levestandard og sosial status. En mann som vasser i penger, vasser i damer. En mann uten penger, må kjøpe seg dame. (Den filosofiske forskjellen er forøvrig veldig liten).

 

Kvinner kan bli betatt av en mann, de kan like en mann, men de elsker aldri en mann. Se på kvinners handlingsmønster når de bryter ut av et forhold. Først finner de seg en ny mann, så dumper de sin nåværende mann. Hvorfor? For å ikke løpe noen økonomisk risiko.

 

Det er alltid mannen som er sønderknust etter et brudd. En kvinne gråter bare om smykkene blir tatt fra henne.

 

Slik fortsetter listen... For mine påstander kan du sjekke dette og andre diskusjonsforum der menn blir forlatt til fordel for en annen mann, kontra at en kvinne blir forlatt for en annen kvinne.

 

Det siste spørsmålet ditt forsto jeg rett og slett ikke :) Men en kvinne ser alltid først på bankkonto og sosial status :)

Lenke til kommentar
Off T: Ikke bitter. Men om en angriper vreden med analytiske øyne og med så lite følelse som overhodet mulig så fremsår en del ting betydelig mye klarer. Det er ikke direkte populært det jeg sier, men det er nok fordi jeg treffer for nærme en kjerne i en sannhet kvinne elsker å fornekte ;)

 

Nei, dette er fordi du bommer så brutalt og drar alle under en kam.

 

 

On T: Kvinner er av uvisse grunner rett og slett biologisk ute av stand til å legge like mye føleser i sin mann som en mannlegger i sin kvinne.

 

Finn gjerne fram harde fakta på dette som ikke kommer fra din egen synsing! Her kan jeg også dra fram at det virker som det er langt flere menn som utnytter kvinner enn kvinner som utnytter menn.

 

 

Kvinner kan bli betatt av en mann, de kan like en mann, men de elsker aldri en mann. Se på kvinners handlingsmønster når de bryter ut av et forhold. Først finner de seg en ny mann, så dumper de sin nåværende mann. Hvorfor? For å ikke løpe noen økonomisk risiko.

 

Tull, det finnes da vitterlig mange kvinner som dumper mannen sin for helt andre grunner. Enkelte ganger funker det bare ikke mellom to personer. Det er skjelden som jeg har sett, hørt eller lest om dette hendelsesforløpet du beskriver her.

 

 

 

Det er alltid mannen som er sønderknust etter et brudd. En kvinne gråter bare om smykkene blir tatt fra henne.

 

For noe tull! Det finnes da flere tusentalls kvinner som gråter pga mannen de mistet, ikke pga det mannen hadde av matrialistiske goder og status.

 

 

 

Slik fortsetter listen... For mine påstander kan du sjekke dette og andre diskusjonsforum der menn blir forlatt til fordel for en annen mann, kontra at en kvinne blir forlatt for en annen kvinne.

 

Dette er ikke fordi det er så vanlig, men fordi det er det som sårer mest, og da vil mange gjerne snakke om det. Derfor virker dette overrepresentert.

 

 

Det siste spørsmålet ditt forsto jeg rett og slett ikke :) Men en kvinne ser alltid først på bankkonto og sosial status :)

 

 

Enda mer tull, ingen, jeg gjentar ingen av de jentene jeg har vært borti har vært interessert i mine penger eller sosiale status. De har vært ute etter helt andre ting, et fremmedord for deg og det kalles kjærlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
brutal_mann har egentlig etablert seg som en svært bitter mann, men ikke alt han sier er idiotisk. Ta det med en klype salt, det ligger bittelittegranne logikk bak masken av forakt, misforståelse, bitterhet og kynisme.

 

Jeg kan si meg enig i at vi er programmert på de merkeligste måter, og at brutal_mann sikkert er inne på noe i det han sier. Likevel må jeg si at jeg har tro på menneskeligheten i kvinner, med varierende muligheter fra person til person.

 

Når det kommer til dette med asiatiske kvinner; ja det er sikkert noe lukubert ute og går der ganske ofte. Men de er også mennesker like mye som vi, og derfor er det usansynlig at mulighetene skulle kunne utarte seg noe annerledes enn om alle disse kvinnene var norske. Til syvende og sist vet vi ikke fra tilfelle til tilfelle.

 

Uansett må vi påta oss den menneskelighet å vise en viss grad av toleranse for at vi alle lever våre liv ulikt. Uten muligheten til å leve våre liv med alle de krumspring det innebærer ville vi vært mye fattigere mennesker. Vi kan ikke binde menneskeheten til en norm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...