Gå til innhold

Game of the Year Awards 2008


Lakus

Anbefalte innlegg

Game of the Year Awards 2008

 

 

I disse dager er det jo mye som avgjøres, heiteste spillbabe, årets bruker, beste juleavatar og selvfølgelig Game of the Year Awards! Det er forskjellige sider som har forskjellige priser og vinnere selvfølgelig, men jeg kommer kun til å å poste Gametrailers sine videoer. På forhånd ber jeg dere om å se mellom fingrene på link-oppsettet. Det ser kult ut :p

 

 

 

Best First-Person Shooter

 

 

 

Best Story

 

 

 

Best Graphics

 

 

 

Best Music & Rythm Game

 

 

 

Biggest News Story

 

 

 

Trailer of the Year

 

 

 

Most Dissapointing Game

 

 

 

Best Downloadable Title

 

 

 

Best Third-Person Shooter

 

 

 

Best Role-Playing Game

 

 

 

Best Action Adventure Game

 

 

 

Best Sports Game

 

 

 

Best Racing Game

 

 

 

Best Strategy Game

 

 

 

Best Puzzle/Parlor Game

 

 

 

Most Innovative Game

 

 

 

Best New Franchise

 

 

 

Best DS Game

 

 

 

Best PSP Game

 

 

 

Best PS2 Game

 

 

 

Jeg legger til flere videoer etterhvert som Gametrailers legger dem opp.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, Star Wars var veldig skuffende i forhold til hva utviklerne hadde hypet det opp til. Det er det prisen baserer seg på, som de også sa i starten av videoen: Det finnes verre spill som kom ut i 2008, men de nominerte er de som skuffet mest i forhold til forventningene.

 

Utover det synes jeg at Star Wars: The Force Unleashed var et morsomt spill, men er veldig enig i det at det kunne ha vært så mye mye mer. Force kreftene dine føles veldig standard mot slutten og ikke særlig Unleashed.

 

Noe jeg surmuler litt mer over er at Lost Odyssey ikke engang er nominert til årets Role-Playing Game da det er min absolutte favoritt blant rollespill på konsoll - EVURR! Kan hende det kommer en kåring for J-RPG også da, hva vet vel jeg.

 

 

# Edit: 2008, ikke 2000 ^^,

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Merkelig at det ikke var nominert engang. Det ble rost langt oppi skyene det også, så helt rått ut. Utgiveren velger å ikke sende ut anmeldelsereksemplarer fordi det er så dårlig. Gamereactor fikk mail fra dem om å fjerne anmeldelsen av spillet som han hadde fått tak i hos en butikk et par uker før release. alle anmeldelsene som kom ut før spillet ble sluppet ut, var dritt. Det ente med 5,1 hos gamereactor såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Merkelig at det ikke var nominert engang. Det ble rost langt oppi skyene det også, så helt rått ut. Utgiveren velger å ikke sende ut anmeldelsereksemplarer fordi det er så dårlig. Gamereactor fikk mail fra dem om å fjerne anmeldelsen av spillet som han hadde fått tak i hos en butikk et par uker før release. alle anmeldelsene som kom ut før spillet ble sluppet ut, var dritt. Det ente med 5,1 hos gamereactor såvidt jeg husker.

Det ble aldri hypet opp noe særlig. Alt det du nevner er heller ikke noe "hype" heller omvendt. SW:TFU kan ikke jeg huske ble hypet så innmari heller, bare at fysikken skulle være det beste i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...