Gå til innhold

EA stenger Need for Speed-utvikler


Anbefalte innlegg

per.steinar

(23)

12:03, ma. 22.des.

De burde gjennomføre en bemanningsreduksjon i DRM avdelingen i stedet. De lager tross alt et produkt ingen av kundene ønsker.

 

Hæ! Har du feber elr noko sånt. EA gjir ut/ lager nokon av dei beste spillene eg har spelt: Battlefield-serien, Timesplitters :love:. 007 Nightfire, Ringenes Herre-serien. Lenge Leve EA-Games. sjølv om at eg er einig i at dei burde brukt lengre tid på spillene sine. Pro street var heilt forferdelig, Men Undercover var ikkje så hakkande gale, da e bare bullshit at det hakker. Kansje på ps3 men ikkje på xbox

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
flott at de flytter utviklingen av need for speed til et annet studio, dert er vel mest pga at de ikke klarer å lage bra spill med de som lager det nå.

 

Hvis de kunne legge inn bilkjøring inn i disse spillene så kunne de blitt veldig bra, for konseptet er jo greit nok.

 

Konseptet er jo fullstendig katastrofalt.

Lenke til kommentar

tror jeg snakker for meg selv nå men det beste spillet fra NFS serien er etter min mening er

need for speed hot pursuit 2, som dere kanskje allerede har gjettet er jeg en av den gode gamle old school gutta :grin:

de fleste bil spill i dag handler bare om å kjøre i byene og bruke nos, nei... need for speed minner meg bare om standart spill. lenge leve hot pursuit 2 :w00t:

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

NFS1 - Klassiker

NFS2 (SE) - Steike bra

NFS3:HP - Steike bra

NFS4:RC - Mindre bra

NFS5:PU - Veldig bra

NFS6:HP2 - Greit

NFS7:Underground - Bra

NFS8:Underground 2 - Greit

NFS9:Most Wanted - Bra

NFS10:Carbon - Mindre bra

NFS11:Pro Street - Veldig dårlig

NFS12: Undercover - Veldig dårlig.

 

Jøss.. Har ikke tenkt over at det var så mange før jeg satte meg ned og lagde denne listen. Er enig i at de bør sette noen andre til å lage et nytt Need for Speed. Og denne gangen "gå tilbake til røttene" igjen. Hot Pursuit 3 hadde vært kult. Med inspirasjon fra banene i NFS2 og NFS3!

Lenke til kommentar

Vel, hvis de bare hadde utviklet spillet etter Need For Speed og ikke Need For Plastictupperware And Douchebagstreetcred! (Vet det ikke bare er plastikk og jallabiler som er i spillet, men dere skjønner tegninga)

Ser ingen grunn til at de ikke kunne servert oss nfs 1,2,3,5 om igjen og om igjen, bare i bedre innpakning.

Lenke til kommentar

det sørgelige med NFS nå er at de nyeste spillene ligner på alle andre spill som burnout paradise osv..

et vedtak de skulle ha gjort er å dra tilbake til de gode gamle spillene, laget et helt nytt spill med oppgrader grafikken med baner i fjellene, byene, på landet og nært sjøer med politiet etter seg, samt ha fjernet nos-bilene med ekte sportsbiler som mclaren, Ferrari, mitsubishi, lamborghini osv..

Lenke til kommentar
det sørgelige med NFS nå er at de nyeste spillene ligner på alle andre spill som burnout paradise osv..

et vedtak de skulle ha gjort er å dra tilbake til de gode gamle spillene, laget et helt nytt spill med oppgrader grafikken med baner i fjellene, byene, på landet og nært sjøer med politiet etter seg, samt ha fjernet nos-bilene med ekte sportsbiler som mclaren, Ferrari, mitsubishi, lamborghini osv..

Så spill eit slik spill da Grand turismo, eller MÅ det stå nfs på koveret

Lenke til kommentar
det sørgelige med NFS nå er at de nyeste spillene ligner på alle andre spill som burnout paradise osv..

et vedtak de skulle ha gjort er å dra tilbake til de gode gamle spillene, laget et helt nytt spill med oppgrader grafikken med baner i fjellene, byene, på landet og nært sjøer med politiet etter seg, samt ha fjernet nos-bilene med ekte sportsbiler som mclaren, Ferrari, mitsubishi, lamborghini osv..

Så spill eit slik spill da Grand turismo, eller MÅ det stå nfs på koveret

 

Ikke mye politi i GT serien da ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...