Gå til innhold

EA stenger Need for Speed-utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker spillutviklere alt godt. Jeg ønsker derimot at ledelsen i EA skal brenne i helvette. Makan til griske grådige jævler. De sliter ut sine utviklere og pusher dem hele tiden til å følge fastsatte datoer, er det rart dem dreper alt som heter kvalitet. Ikke gir dem særlig rom for å være kreative heller. EA burn in fucking hell.

 

 

Nei hverken Mirrors Edge eller Dead Space viser at de absolutt ikke kan være kreative :roll:

Smartass retort! Minus i margen for en Britney-smiley du klarte å stappe inn der i tillegg.

Lenke til kommentar

I mine øyne er EA et kapitalistisk monster som spiser alt det kommer over, og spytter ut møkka den har fordøyd på oss forbrukere. Om jeg skal felle noen tårer for denne nyheten, blir det gledestårer. Jeg var nesten i å se litt lysere på EA da de innrømmet at de hadde laget mye dårlige spill, og nå skulle satse på kvalitet i stedet for kvantitet. Men så kom Spore, nok en Sims-sak og Undercover ... Jomen sa jeg smør.

Lenke til kommentar

Aldri skjønt hvorfor folk klager så voldsomt rundt rettningen NFS har tatt som er litt vekk fra superbilene og litt over til drifting, styling og tuning settingen som tross alt er det mest økende og tiltrekkende delen av bilmiljøet for tiden.

 

At spillene kan bli sett på som bare halvgode har lite med settingen til spillet å gjøre.

Jeg tror de fleste av dere foretrekker at de ødelegger denne typen spill enn om de lagde et nytt spill som liksom skal være på høyden med NFS: Porsche og voldtar alle de gode minnene dere har derfra.

 

Vil dere ha bilspill som er der oppe sammen med NFS: Porsche så kjøp dere Gran Turisimo 5 eller Forza Motorsport 2. Eller er det jævlig viktig at det står NFS på coveret?

 

For min del kunne de gjerne delt opp hele NFS serien i to. En som følger trendene med styling, trimming og drifting og en som følger Hot Pursuit, Porsche, etc.

To melkemaskiner må da være bedre enn en?

 

Jeg tror nok de stramme tidsfristende som har ødelagt mer enn temaet i spillene.

Det er tross alt ufattelig mye mer de kan gjøre med dagens tema enn det de faktisk gjør.

Hvis de av en eller annen grunn ikke klarer å tenke nytt og legge til nye funksjoner som vil gi spillene ytterligere dybde, så kan EA kontakte meg snarest og gjøre meg til Creative Director for neste NFS tuning spill så skal jeg nok få skikk på tingene.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Utviklerstudioet av noe av det beste EA noen gang har levert (herunder de tidligste NFS-spillende og revolusjonerende Skate) burde nå være noe av det siste som legges ned! Utviklerene av Skate virket som de respekterte spillet sitt, og ikke ødelagte serien ved å ha release hvert år, noe som i mine øyne ødelagte NFS.

 

Skate er overlegent det mest realistiske og gjennomførte skatespillet noen gang laget, og det er veldig trist at BlackBox, som står bak denne revolusjonen innen skatespill-verdenen legges ned.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...