Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt info om forskjellige orgasmer (forespurt)


Seth_pua

Anbefalte innlegg

Her følger litt info om forskjellige måter man kan stimulere en kvinne på. Posten er forespurt, og jeg vil ikke på noen måte si jeg kan alt om sex. Dette er et kort sammendrag fra personlig erfaring og informasjon fra forskjellige bøker. På noen gitte orgasame typer har jeg fremdeles lite informasjon, og jeg kan evt komme tilbake til den type orgasme hvis det skulle være ønsklig. Her følger en liste med litt info per punkt:

 

Klitorisorgasme: De fleste vet hvor man kan finne klitten. Og det er heller ikke det mest vanskelige punktet å gi en dame en orgasme, da det som regel er klitten hun selv stimulere under hennes private lekestund. Variasjonen i måten å stimulere klitten på er stor, og variere veldig fra kvinne til kvinne. Noen liker direkte stimulans, mens andre foretrekker at du tar hand om hele området rundt også. Noen liker opp og ned, andre fra side til side, og la oss ikke glemme de som liker sirkelbevegelse. Her har jeg ikke lest så fryktelig mye, men et par morsomme faktum jeg har kommet over, og delvis visste fra før, er blant annet at klitten er kvinnens svar på vår penis. I tidlig foster stadium har faktisk kvinner og menn helt like kjønndeler, de utvikler seg bare annerledes. For oss menn kan det også være en fordel å vite at klitten inneholder ca 8000 nerver i ”hodet” sitt, som er det samme som vi har i hele vår penis. Klitten er også det punktet man stimulere ved oral. Her er cluet å suge mer enn å sleike. Få klitten inn i munnen og la tungen din gjøre jobben. Nøkkelordet her er trykk, altså hvor mye muskler man bruker med tungen. Prøv også å legge deg i en posisjon hvor du får pusta med nesen, slik at du kan holde kontakten med klitten lenger. Litt risiko sport er det når noen kvinner begynner å bykse mot munnen din slik at du samtidig må bevege hodet for å ”følge” klitten.

For en bra kombinasjon med oral, se g-punkt og a-punkt.

 

U-punktsorgasme: Det er et punkt ikke så mange har hørt om. Det er også et uvanlig punkt, som dessverre få kvinner har glede av. U-punket finner man mellom klitten og åpningen av vagina. Måten man stimulere u-punktet er med pekefinger og lange finger som man med lett trykk drar opp og ned på angitt område.

Det er vanskelig å finne noe ordentlig informasjon om u-punktet, så informasjonen jeg sitter inne med er dessverre begrenset.

 

G-punktsorgasme: Den berømte g-punktsorgasmen, orgasmen mange kvinner sier de ikke kan få. I veldig mange av de tilfellene er det på grunn av mentale sperrer som har blitt styrket gjennom årene, da kvinnelige orgasmer også er veldig tilknyttet det mentale. Mer info om dette kommer under hypnotisk orgasme. Først av alt, hvor finner man g-punktet? Det er forholdsvis enkelt. G-punktet finner man på fremsiden av vagina (mot magen), og det ligger ca 2-4 cm inn. Område vil føles ruglete.Stimulering av g-punktet kan gjøres i en ”kom her” bevegelse med pekefinger, eller både pekefinger og langefinger. Hastigheten og trykket man bruker variere også veldig her, det finnes dessverre sjeldent et ordentlig fasit svar på slike ting. Legg merke til din partner og hva hun reagere best på. Husk at jo mer avslappet en kvinne er, jo bedre er det for henne. Og ikke minst det øker sannsynligheten for en orgasme. Dette kan også kombineres med oral stimulanser av klitten. G-punket kan også gi utløsning for kvinnen, også kjent som squrting. Væsken som kommer ut er ikke urin, men en ganske klar og varm væske. Note: Når man er opphisset blir blæren hindret som gjør det veldig vanskelig å urinere. Har du noen gang prøvd å gå på do med full ereksjon? Det er ikke så lett…

Ved orgasme kan man også føle at g-punktet ekspandere og blåses opp.

A-punktsorgasme: A-punktet, også kalt øvre deppspot, finner man ca en fingerlengde på framsiden av vagina (mot magen). Dette er en punkt som flesteparten av kvinner reagere veldig bra på, og det er heller ikke så mange som vet om punktet av verken av menn eller kvinner. A-punktet føles glatt i forhold til g-punktet. Min erfaring tilsier at det er to måter man kan tilfredstille på a-punktet:

Den første er ganske enkel, men effektiv. Man glir de to mellomste fingrene inn i vagina, slik at pekefinger og lillefinger gir støtte på hver sin side av vagina (disse fingrene skal peke nedover). Press fingere så langt inn du kan og holde fingrene rett ut. Deretter begynn å beveg handen din opp og ned, og økt tempo mens du holder på. For de som ønsker noe mer avansert kan man også krumme handflaten slik at man treffer klitoris på vei ned. Ved bruk av denne teknikken er det mulig og oppnå kvinnelig utløsning, squrting.

En annen måte er og gjøre det nøyaktig samme som ved stimulering av g-punktet. Altså ved bruk av pekefinger og langefinger. Press så langt inn du kommer og holde kontakt oversiden av vagina. Når du kjenner du kommer til en grop har du kommet til riktig sted. Krom dermed fingrene forsiktig opp i gropen og dra ned. Gjenta til ønsket resultat Dette kan også kombineres med oralsex på klitoris.

 

Deepspot: Deepspot finner man på nøyaktig samme sted som a-punkt, bare på motsatt side (altså mot rumpa). Det føles veldig mykt, og hvis man presser litt kan man også føle halebeinet hennes.

Måten man tilfredstiller deepspot er nok en gang med pekefinger og langefinger, men denne gangen ligger ikke bevegelsen i fingrene men i handen. Hold handflaten ned når du presser fingrene inn, og begynn og beveg armen opp og ned. Tenk deg at du skal sprette en mini basketball, kun ved bruk av to fingre og der har du bevegelsen. Dette kan gjøres ganske hardt, og det kan da føles ut for dama som hun har analsex.

 

Analorgasme: Analorgasme kan være vanskelig og oppnå, med mindre kvinne føler seg helt komfortabel med deg. En analorgasme er ofte knyttet til en fantasi ved å gjøre ting som er ”tabu” og som ikke skal gjøres. Derfor er det viktig at kvinnen føler seg komfortabel med deg, og ikke minst respektere deg, for at hun skal kunne leve ut sin fantasi med deg. Det er veldig mye mental stimulans inne bildet ved en analorgasme. På grunn av det mentale trengs det ofte litt tid til for kvinnen med å bli vant, og ikke minst like, til stimulering gjennom anus. Måten man kan gjøre en kvinne vant med anal stimulering er å gi henne stimulans på klitten mens man har en finger i anusen hennes. Gjennom tid kan man begynne å ta fingeren lenger inn og etter hvert også begynne med å dra fingrene inn og ut. Når kvinnen begynner å nærme seg klimaks ved stimuleringen gjennom klitoris, så slutter du med den stimulansen men forsetter med den anale.

Husk: Alt som har vært i anus må enten renses eller beskyttetes før du putter det andre steder. Anus inneholder flere bakterier som andre kroppsdeler kan reagere negativt på.

 

På alle overnevnte orgasmetyper er det veldig viktig å være ren på hendene og samtidig klippe neglene. Det er ikke veldig behagelig for en kvinne og oppleve å bli kloret opp fra innsiden. Så ha det i bak hodet før du setter i gang med dette.

 

Brystorgasme: Her kan jeg si særdeles lite. Jeg vet at brystorgasme finnes, og kan utfores men venter fremdeles på informasjon. Derfor kan jeg ikke skrive noe mer enn dette på det gitte tidspunkt.

Derimot forventer jeg å utforske dette område i en ikke så fjern fremtid, så jeg kommer tilbake til det.

 

Hypnotisk orgasme: En hypnotisk orgasme gjøres uten noen form for berøring av kvinnen. Man spiller på hennes mentale kraft og leder henne mot orgasme ved bruk av ord. Det er derfor veldig viktig at hun både respektere deg og stoler på deg. Dette er ikke egnet for et one night stand.Det første man må gjøre er å få kvinnen inn i transe slik at hun slapper helt av. Hold fokuset hennes på din stemme og dine kommandoer hele tiden før du begynner å bygge orgasmen opp. Jo mer detaljert du klarer å guide henne, jo mindre trenger hun å bruke sin egen fantasi. Det kan være en fordel å vite hva hun liker på forhand. Husk å legge mer trykk på nøkkelord mens du har henne i transe. En hypnotiks orgasme er kun stimulering av det mentale, og det er helt og holdent uten berøring. Kvinner trenger veldig ofte sterke stimulering av det mentale for og oppnå en orgasme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow, visste ikke at det fantes såpass mange forskjellige oragsmer!! jeg trodde alle orgasmer var knyttet til klitoris og G punktet?

 

Lurer på hva som er den "evolusjonsmessige" årsaken til alle disse orgasmene.....og alikevell så er det såpass vanskerlig å gi en kvinnen en orgasme via bare penis :hmm:

Lenke til kommentar

Anantomi (som over)

Does and dont's

Litt forskjellige rolle man kan på seg

Kvinnelige fantasier kontra mannlige fantasier

Hvordan gi oral perhaps

Forskjellige stillinger

Osv

 

Det som er greia er at det er en tekst jeg holder på med, og jeg kommer på nye ting som jeg burde få med ganske ofte ;)

Lenke til kommentar

Haha... Kjenner til den. Det er så mye man gjerne vil ha med. Ble bedt om å skrive et leserinnlegg for litt siden. Og først så trodde jeg ikke jeg hadde nok stoff til å gjøre det. Men etter å hamret på tastaturet i timer så oppdaget jeg at teksten, som nå var ganske lang, ikke en gang hadde touchet innom mye av det jeg i utgangspunktet hadde tenkt å fokusere på. Man blir så fort revet med at det blir vanskelig å slutte. Hvem vet... Kanskje det blir en bok ut av dette tilslutt, seth.

Lenke til kommentar

Synes fortsatt du bør komme deg inn på smil-norge.no-forumet sånn at du kan få med litt mer tabubelagte ting. "Subspace" og smerteorgasmer. Selv om du ikke har verdens største erfaring med slikt så kan det jo være greit å få det med. Hvertfall i boka. Og de inne på SMil vedder jeg hopper på sjansen til å hjelpe deg med litt research. (Nei, ikke på DEN måten! Din gris! :tease: )

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...