Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du tenkte og finne noen som er god i tysk, som kan komme hjem til deg og oversette filmen mens du ser den altså...? :p

 

Det eneste det står på infoen forøvrig er at det er tysk lydspor (duh!) og tyske subs. Jeg kan iallefall nok tysk til at det ikke er noe problem og se tyske filmer uten subs.

 

Når vi først er inne på amazon.de, så er det litt annet snacks der;

 

51hoU4gV9lL._AA300_.jpg

The Book of Eli - Special Limited Edition exklusiv für Amazon.de [blu-ray]

 

516EUK61K3L._SL500_AA300_.jpg41Sc8j3HxwL._AA300_.jpg

Robin Hood - Limited Collectors Box (2 Disc im Steelbook) [blu-ray]

 

Og noen filmer på BD som ikke er ute andre steder i noen stor grad;

 

51AeWmJxsWL._SL500_SL135_.jpg51lMuIcJ6NL._SL500_SL135_.jpg51FBxXVRMtL._SL500_SL135_.jpg51HS4273nfL._SL500_SL135_.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

[tonefall=overdrevent snerpete]Ja for han skrev BD, som i Blu-ray Disc, som i emnetittelen "HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden".

Såvidt jeg kan se finnes ikke de to filmene du nevnte til salgs på Blu-ray til 59,- kroner stykke, eller noen annen pris for den saks skyld. Men de finnes begge på DVD til den nevnte prisen hos CDON, det gjør de.

Så du kan tørke det hånlige gliset av smileyen din. [/tonefall]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte jeg skulle dele litt informasjon angående Alien Anthology Blu-ray boksen.

 

I henhold til SF Norges eget distribusjonsblad, så er det faktisk kun 750 eksemplarer av denne såkalte Facehugger boksen (og kun 30 av egget, tror jeg?) i Norge. That's it. Overraskende få, egentlig. Er jo en boks med massivt materiale. Kanskje de frykter dårlig salg?

 

Anyways, vurderer man å kjøpe den, bør man ikke vente for lenge...

Endret av ballsack
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte denne boksen fra amazon.fr for en stund tilbake, og fikk den i dag;

 

Inglourious basterds ; inglorious bastards - une poignée de salopards [blu-ray]

 

41D-po-FcoL._SL500_AA300_.jpg

 

 

Fikk spørsmål om undertekster, noe jeg ikke fant ut før jeg bestilte...men nå sitter jeg med fasiten. Så hvis noen lurer på om de skal kjøpe denne, er dette de harde fakta;

 

-Blu-ray i SteelBook har bl.a. både engelske og norske undertekster!

-DVD'en har engelske og franske undertekster

-DVD'en med Inglorious Bastards har dessverre kun franske undertekster...

 

Så den er ett trygt kjøp for de som vil ha norske eller engelske undertekster (med unntak av den Bastards da, men den har jeg fra før så for min del er det ikke noe stort tap).

 

Selve boksen forøvrig er ganske stor og forseggjort. 2 plakater, ett mini-balltre-nøkkelring, BD'en i en fin SteelBook med uthevede detaljer, DVD kopiene i vanlige pappcovere, 4 artcards og noe jeg antar er coastere.

 

 

Alt i alt ett godt kjøp, hvis du vil ha noe annet enn en helt vanlig utgave av Inglorious Basterds! Den koster (etter momsfratrekk hos amazon.fr) €24.24 som med dagens kurs er ca. 195-196 kroner - så ingen moms og idiotavgift. Jeg betalte 63 kroner i frakt i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...