Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Slik jeg har lest det blir ikke 3D versjonen å komme på blu-ray for om en god stund i etterventing på at 3D teknologien skal skyte fart.

 

Er snakk om at på November utgaven som lanseres skal der være 6 minutter ferdig materiale og 20-30 minutter uferdig materiale.

 

"You’ll be able to do a branching experience where you can select if you want to watch the basic movie, if you want to watch the movie with six minutes of footage added back in, or if you want to watch an earlier cut of the film that has 30 or 35 minutes of additional footage. It will be an unrecognizable movie. You’ll be going on a journey into a whole different version of Avatar. And some of the scenes won’t be done because we won’t have the budget to finish 20 or 30 minutes of CG stuff. We’re taking the Greatest Hits six minutes and finishing that."

 

Kilde

 

Friste litt å kjøpe den stål boks utgaven får å si det slik men, tror ikke jeg er helt interesert i å bruke så mye mer penger for en skjorte, en bok og noen kort. Så spesiell er ikke Avatar for min del, en god film å se på, men, ikke mer.

Lenke til kommentar
gamle filmer fra 70, 80 og tidlig 90 tallet, er de i god kvalitet på bluray? det ahr jo noe med hva de ble tatt opp med og på. hva var mest vanlig før?

BD-formatet har et sinnsykt potensiale når det gjelder å gjenskape filmen slik den var når den en gang ble vist på kino. Derimot ikke sagt at alle gamle filmer er gode på BD, men potensialet er der.

 

70 og 90 talls filmer ser ofte veldig bra ut, NOEN 80talls filmer ser også veldig bra ut, andre ikke, det er noe med filmen brukt på 80tallet, farger og slike ting ser gammelt og slitt ut spesielt action filmer, det virker som nesten alle 80talls action filmer brukte samme belysing eller filtere eller noe.

 

 

PS. WOOPIE Tombstone kommer på Bluray i april

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...