Gå til innhold

Tidenes heftigste dvd bokser


spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men boksen på cdon er helt på trynet ulogisk. Hva i all verden er poenget med å lage en boks for film 2-6? Hvem utelater film 1 i en serie? Er som å lage en Star Wars-boks med episode 2-6. Eller Ringenes Herre-boks med bare film 2 og 3. :roll:

OK, ikke helt det samme, i og med at AP-filmene ikke er like avhengige av hverandre. Men likevel, you get my point.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Sikkert derfor det ikke fins noen komplett Hitchcock-boks.

Jeg har en boks med 14 filmer, men det er det nærmeste jeg har kommet.

 

Da mangler du bare +/÷ 40 filmer sånn ca. ;)

 

Er det denne du har da;

 

4b90012912a0c244768fd110.L.jpga999012912a0b244768fd110.L.jpg

9061012912a0c244768fd110.L.jpg

 

Har den selv, og det er en boks med en del av de viktige filmene hans, men så klart mangler det mange også!

Endret av mjau
Lenke til kommentar
ok,det er 2 stykker american pie,og elmstreet. er det saa sykt aa klage over og bryr det deg veldig ?

 

Det er nok flere enn det. Nei, det bryr meg ikke noe spesielt, annet enn at du ikke ville ha steelbooks i tråden. Du burde kanskje ikke poste bilder av ordinære DVD-utgivelser, om det var så nøye hva som er "heftig".

Endret av JerkenovDecoq
Lenke til kommentar

Sunset, sjekk tråden Njål linket til. Jeg UTFORDRER deg til å finne den koreanske Band of Brothers "boksen" - som du finner på første side der - for salg noe som helst sted.

Fant den! Hvis det var denen du mente da. Det tok meg havlvannet minutt.

 

http://www.chinadvdwholesaler.com/index.ph...mp;productname=

 

Les posten min igjen, og så prøver du å bestille varen fra den siden. De har nemling ingen flere igjen på lageret, ettersom den ikke produseres lenger. Du må gjerne fortsette å prøve og finne den til salgs. Jeg vil GJERNE ha den, nemlig. :)

 

EDIT: Fant den på den internasjonale siden til eBay. Kostet litt under tusenlappen inkludert frakt... Så jeg bestilte den. Kan knipse noen bilder når jeg får den. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

EDIT: Fant den på den internasjonale siden til eBay. Kostet litt under tusenlappen inkludert frakt... Så jeg bestilte den. Kan knipse noen bilder når jeg får den. :)

 

Ja gjerne. Det var en av de heftigste "boksene" jeg har sett.

Endret av datating
Fjernet dobbelpost
Lenke til kommentar

Sunset, sjekk tråden Njål linket til. Jeg UTFORDRER deg til å finne den koreanske Band of Brothers "boksen" - som du finner på første side der - for salg noe som helst sted.

Fant den! Hvis det var denen du mente da. Det tok meg havlvannet minutt.

 

http://www.chinadvdwholesaler.com/index.ph...mp;productname=

 

Les posten min igjen, og så prøver du å bestille varen fra den siden. De har nemling ingen flere igjen på lageret, ettersom den ikke produseres lenger. Du må gjerne fortsette å prøve og finne den til salgs. Jeg vil GJERNE ha den, nemlig. :)

 

EDIT: Fant den på den internasjonale siden til eBay. Kostet litt under tusenlappen inkludert frakt... Så jeg bestilte den. Kan knipse noen bilder når jeg får den. :)

Nå har jeg ikke sjekket om den har kommet ut offisielt i nyere tid, men Band of Brothers Military Pack som ble tilgjengelig fra Kina omtrent da den koreanske L.E.en gikk OOP var en bootleg, og det vil forundre meg mye om en kinesisk regionsfri utgave tilgjengelig nå ikke er det samme. Rapporter fra dengang tilsa at kvaliteten heller ikke var på langt nær den samme som den lovlige koreanske utgivelsen.

Lenke til kommentar

41rGqdQLYrL._SS400_.jpg

 

Denne er nå ganske så superheftig. Sjekk innholdsfortegnelsen fra Amazon:

 

Some possible toys are G1 RODIMUS PRIME G1 RED ALERTG1 soundwave G1 cyclonus G1 black Jazz ,G1 AUTOBOTSKIDS Rm-12 Starcream ,Rm-01 OPTIMUS. Please see the pictures.Moreover, you will receive a keychain,poster,25 dvds,gift card,and unique box.

 

Region Code: All, playable worldwide Import, Official release version.

No. of Discs:25.

Display Format:

Full Screen Audio: Dolby Digital 5.1

Language: English. Subtitles: English/Chinese(Switchable)

Season 1,2,3,4 98 Episodes + The movie: (Total 98 episode+the Movie)

 

Kamerat av meg fikk sugd tak i denne boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...