Gå til innhold

Tidenes heftigste dvd bokser


spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen?

 

Vel det innlysende er jo at det er forskjellige merkenavn selv om begge er dvd-cover. Akkurat som at en Volvo ikke er det samme som en Ford, selv om begge er biler.

 

Den største forskjellen forøvrig er at Metalpak kun er en forside og bakside henglset sammen i ryggen, mens Steelbook er hengslet to ganger med en splitt i ryggen. Dermed kan du brette ut og legge en Steelbook helt flat på bordet, mens dette ikke er mulig med Metalpak uten å bøye/ødelegge ryggen.

 

Og ja, den nordiske utgaven av Doomsday er en Metalpak. Jeg har den jo selv. Jeg kan godt ta et bilde av ryggen på Doomsday og en annen steelbook om du ikke forstår forskjellen.

 

Nå ble jeg litt forvirret. Men er det da slik at dette ikke er en steelbook http://cdon.no/film/schindler's_liste_...2_disc)-4047435

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen?

 

Vel det innlysende er jo at det er forskjellige merkenavn selv om begge er dvd-cover. Akkurat som at en Volvo ikke er det samme som en Ford, selv om begge er biler.

 

Den største forskjellen forøvrig er at Metalpak kun er en forside og bakside henglset sammen i ryggen, mens Steelbook er hengslet to ganger med en splitt i ryggen. Dermed kan du brette ut og legge en Steelbook helt flat på bordet, mens dette ikke er mulig med Metalpak uten å bøye/ødelegge ryggen.

 

Og ja, den nordiske utgaven av Doomsday er en Metalpak. Jeg har den jo selv. Jeg kan godt ta et bilde av ryggen på Doomsday og en annen steelbook om du ikke forstår forskjellen.

Ja takk

 

Edit: Er dette en ekte steelbook? http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NO4002126

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...