Gå til innhold

Tidenes heftigste dvd bokser


spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ??

 

Kjøpte den i sin tid hos Spaceworld i Elverum(!). Kostet enten 199,- eller 249,- (noe jeg den gang syntes var så latterlig billig at jeg kjøpte den på stedet, og den var jo kul også da!).

Inneholder Saw på DVD og UMD og Saw II på DVD. Er med en filmrute fra filmen i tillegg. Ligger en lapp i boksen hvor det står at den er nummer 0144 av totalt 1000.

 

Den boksen kosta 79 kroner på Priceclub en gang i tiden. Dum som jeg var kjøpte jeg heller en Skrik boks, med en horibell maske.

Lenke til kommentar
Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ??

 

Kjøpte den i sin tid hos Spaceworld i Elverum(!). Kostet enten 199,- eller 249,- (noe jeg den gang syntes var så latterlig billig at jeg kjøpte den på stedet, og den var jo kul også da!).

Inneholder Saw på DVD og UMD og Saw II på DVD. Er med en filmrute fra filmen i tillegg. Ligger en lapp i boksen hvor det står at den er nummer 0144 av totalt 1000.

 

Den boksen kosta 79 kroner på Priceclub en gang i tiden. Dum som jeg var kjøpte jeg heller en Skrik boks, med en horibell maske.

 

Haha :p Hadde gjort en del faar aa fatt tak i den saw boksen !

Lenke til kommentar

Noen boksene mine (henta bilder fra nettet siden noen er utligjengelige for øyeblikket):

firefly.jpg

HE_Buffy_CompleteBoxset_lar.jpg

angel.jpg

(Angel boksen kom med signert brev fra Joss Whedon :grin: )

930930x.jpg

181002x.jpg

174990.jpg

101939m.jpg

138271m.jpg

490269m.jpg

21uug7rt7qL_SS500_.jpg

12063.jpg

741567x.jpg

41GWYKZXQ8L_SS500_.jpg

Forhåpentligvis finner jeg en kul Dark Knight bok i løpet av uka (Spaceworld der jeg bor pleier å selge litt stilige bokser) og har lurt litt på å kjøpe den nye Nightmare Before Christmas selv om jeg strengt tatt ikke behøver (søsteren min har den), men boksen er stilig da.

Endret av Mastema
Lenke til kommentar

Jeg deler samme interesse som deg trådstarter og tydeligvis mange andre, har ikke store samlebokser, det blir litt for dyrt for min økonomi. men jeg slår alltid til på knall tilbud.

 

LOTR pakken gav jeg kun 99 kroner for selv om det bare er de vanlige versjonene, ingen ekstra, var det verdt det :)

 

Det samme med Mission Impossible pack, følger med MASSE ekstra :) 5-6 disker totalt :D

 

Også har jeg alle Pirates of the carribean i 1080p :)

 

post-94598-1228950872_thumb.jpg

post-94598-1228950865_thumb.jpg

post-94598-1228950879_thumb.jpg

post-94598-1228950923.jpg

post-94598-1228950927_thumb.jpg

post-94598-1228950936_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fy, som jeg vil ha en av de "book of the dead" som mjau har!

 

Så vidt jeg husker kjøpte jeg 1'ern fra play og 2'ern fra axelmusic.

 

The Evil Dead: Book Of The Dead - Special Edition (Anchor Bay)

 

Evil Dead 2 - Dead by Dawn (Book Of The Dead Edition)

 

Med dagens valutakurser er ikke bok 2 særlig gunstig fra axel lengere, men du får den under tollgrensa fra amazon.com og playusa i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...