Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEEEEEI :scared: ,fant nettopp ut at jeg ikke er hjemme den 25. Blir borte til den 1. mars og deretter skal jeg bort igjen den 4. mars og kommer ikke hjem før 8. :(

 

Heldigvis har jeg en grei storebror som kan kjøpe det for meg, men vente til 1.mars!! :cry:

Endret av Niks
Lenke til kommentar
Hei. Jeg skal kjøpe Killzone den 1 mars (Da jeg får penger på kontoen min), men jeg er ikke 18 år. jeg er 15 i 165 høyden å jeg vet jeg ikke får tak i det uten voksen. Hvor kan jeg få kjøpt det uten voksen til en rimelig pris?

 

Takk for svar ;)

 

Jeg ville bestilt over nettet hvis jeg var deg, det blir dog en lenger ventetid, men du får spillet.

Lenke til kommentar

Har prøvd mange ganger å få kjøpt 18 års spill uten voksen. Har aldri funket. 16 har gått siden jeg var 12, men hver gang jeg prøver med 18 sier de ''kor gammel e du?'' så spør eg om det er greit hvis eg ringer til moren min slik at de kan høre at hun sier at det er greit. Men neeida. Må få de med meg voksne helt ut til byn eller bestille på nettet. stress :thumbdown:

Lenke til kommentar

Elkjøp krever foreldre hvert fall. En 13-åring som sto foran meg måtte gå og hente foreldrene sine da jeg sto der og ventet. Ellers kunne butikken miste rettighetene til å selge spill, sa han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...