Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ, fikk Killzone 2 6/10 av gamer?

 

Ja, men den anmeldelsen ble tatt ned, å det kommer sikkert en ny en i løpet av helgen med forhåpentligvis en bedre karakter.

 

Hvorfor tror du den blir endret?

Vil ikke det være for Gamer.no å skyte seg selv i foten og si det var slett jobb den første?

 

Hva snakker dere om? Hele Gamer.no er nede pga bruddet med Tek.no-nettverket. Dere finner for øyeblikket Gamer.no her. Kan ikke se hvorfor de skal endre anmeldelsen sin, så den står sikkert i akkurat samme utgave på den nye siden når den kommer.

Lenke til kommentar
Hæ, fikk Killzone 2 6/10 av gamer?

 

Ja, men den anmeldelsen ble tatt ned, å det kommer sikkert en ny en i løpet av helgen med forhåpentligvis en bedre karakter.

 

Hvorfor tror du den blir endret?

Vil ikke det være for Gamer.no å skyte seg selv i foten og si det var slett jobb den første?

 

Hva snakker dere om? Hele Gamer.no er nede pga bruddet med Tek.no-nettverket. Dere finner for øyeblikket Gamer.no her. Kan ikke se hvorfor de skal endre anmeldelsen sin, så den står sikkert i akkurat samme utgave på den nye siden når den kommer.

 

Hvorfor quote meg, når du egentlig sier det samme som meg?

Da prater vi vel om det samme? :p

Lenke til kommentar
Synes 6/10 var en helt rettferdig karakter jeg. Storyen suger, Kjedelige maps og uinteresante hovedpersoner og dum AI.

 

-Storyen suger, subjektivt.. Andre sier sier den ikke er epic, men er bra for å være en fps... mange spill med DÅRLIG historie som får gode karakterer.

 

- Kjedelige maps, subjektivt.. Mange sier at de er kjempebra satt opp, ser bra ut, og i førstescenen i bane 2 sier de er overvelmende.

 

-uinteresante hovedpersoner, subjektivt.. Hvor mange spill har gode hovedpersoner, og hvor mange av dem er FPS? Tja, Half-Life kanskje.

 

-og dum AI - HAHA - reviewers all over det internettet sier AIen er bra! Medsoldatene dine er faktisk bra nok til å hjelpe deg, hvor ofte skjer det i en fps? kommer bare på Rainbow Six, men der må du nesten styre dem selv. Og hvis du tror fiendens AI er dum, da tar du trolig feil. Fienden er litt treg på begynner eller lett nivå, men når du velger den øvre delen av vansklighetsgraden er de alt annet en dum. 5 stk kan sammarbeide om å ta deg, to kan skyte blindt på deg for at du å søke dekning sånn at to andre kan flanke deg fra begge sidene.

Lenke til kommentar
Synes 6/10 var en helt rettferdig karakter jeg. Storyen suger, Kjedelige maps og uinteresante hovedpersoner og dum AI.

Jeg må bare spørre - har du spilt det?

 

Storyen er ikke spesielt god dersom du ikke kjenner til den før du spiller Killzone 2. Gidder du bruke 5 min på å sette deg inn i storyen, så er den veldig artig å følge med på.

 

Jeg synes heller ikke banene var kjedelige. De er veldig varierte.

 

Hovedpersoner? VELDIG subjektivt. Kanskje noen hadde likt det bedre hvis det var lara croft i undertøy.

 

AIen er KONGE. Nevn _ET_ annet spill hvor motstanderne dine strategisk flanker deg helt uforutsigbart, og løper etter deg gjennom gang etter gang hvis du prøver å flykte. De er kyniske, og er virkelig ute etter å drepe deg. Vet ikke hvilken vanskelighetsgrad enkelte spiller på, men jeg spilte på hard, og der ga de meg virkelig motstand.

Lenke til kommentar
Hæ, fikk Killzone 2 6/10 av gamer?

 

Ja, men den anmeldelsen ble tatt ned, å det kommer sikkert en ny en i løpet av helgen med forhåpentligvis en bedre karakter.

 

Hvorfor tror du den blir endret?

Vil ikke det være for Gamer.no å skyte seg selv i foten og si det var slett jobb den første?

 

Hva snakker dere om? Hele Gamer.no er nede pga bruddet med Tek.no-nettverket. Dere finner for øyeblikket Gamer.no her. Kan ikke se hvorfor de skal endre anmeldelsen sin, så den står sikkert i akkurat samme utgave på den nye siden når den kommer.

 

Hvorfor quote meg, når du egentlig sier det samme som meg?

Da prater vi vel om det samme? :p

 

Ops, leste innlegget ditt litt raskt, men utfylte svaret ditt litt da. :p

Lenke til kommentar
Synes 6/10 var en helt rettferdig karakter jeg. Storyen suger, Kjedelige maps og uinteresante hovedpersoner og dum AI.

 

-Storyen suger, subjektivt.. Andre sier sier den ikke er epic, men er bra for å være en fps... mange spill med DÅRLIG historie som får gode karakterer.

 

- Kjedelige maps, subjektivt.. Mange sier at de er kjempebra satt opp, ser bra ut, og i førstescenen i bane 2 sier de er overvelmende.

 

-uinteresante hovedpersoner, subjektivt.. Hvor mange spill har gode hovedpersoner, og hvor mange av dem er FPS? Tja, Half-Life kanskje.

 

-og dum AI - HAHA - reviewers all over det internettet sier AIen er bra! Medsoldatene dine er faktisk bra nok til å hjelpe deg, hvor ofte skjer det i en fps? kommer bare på Rainbow Six, men der må du nesten styre dem selv. Og hvis du tror fiendens AI er dum, da tar du trolig feil. Fienden er litt treg på begynner eller lett nivå, men når du velger den øvre delen av vansklighetsgraden er de alt annet en dum. 5 stk kan sammarbeide om å ta deg, to kan skyte blindt på deg for at du å søke dekning sånn at to andre kan flanke deg fra begge sidene.

 

Storyen syns jeg er litt haltende i forhold til GeOW2, Halo 3 og andre.

Med kjedelige maps mente jeg ikke dårlig grafikk. Grafikken er knallbra men mapdesignet kan ikke måle seg med de fantastiske mapene til GeOW2 og mange andre skytespill.

Kjedelige hovedpersoner: Her sammenligner jeg nok en gang med GeOW2 der Marcus Fenix er så mye mer interresant enn Tomas Shevschenko(Hvis d var det han het)

Den fiendtlige AI'en er fin den, men Lagkameratene dine kan gjøre rare ting som å stille seg i åpen skuddveksling uten å ta dekning. Samtidig er mangelen på Lokal flerspiller skrekkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Av en eller annen merkelig grunn tar mange dette som en personlig fornærmelse.

 

Ærlig talt, oppfølgeren til et spill som var kjent for fin grafikk men null dybde, leverer fin grafikk men null dybde. Noen vil elske spillet pga hypen og at det er et ps3 spill, noen vil elske det pga grafikken, noen vil elske totalpakken og noen vil mislike det pga mangel på dybde. Det er ikke akkurat som om man har kommet inn døra og oppdaget postmannen til sengs med en av foreldrene. Det er bare en subjektiv spillanmeldelse

 

Skulle man føyd seg etter folket her inne ville hvert eneste PS3 spill fått 10/10

Lenke til kommentar
Synes 6/10 var en helt rettferdig karakter jeg. Storyen suger, Kjedelige maps og uinteresante hovedpersoner og dum AI.

 

-Storyen suger, subjektivt.. Andre sier sier den ikke er epic, men er bra for å være en fps... mange spill med DÅRLIG historie som får gode karakterer.

 

- Kjedelige maps, subjektivt.. Mange sier at de er kjempebra satt opp, ser bra ut, og i førstescenen i bane 2 sier de er overvelmende.

 

-uinteresante hovedpersoner, subjektivt.. Hvor mange spill har gode hovedpersoner, og hvor mange av dem er FPS? Tja, Half-Life kanskje.

 

-og dum AI - HAHA - reviewers all over det internettet sier AIen er bra! Medsoldatene dine er faktisk bra nok til å hjelpe deg, hvor ofte skjer det i en fps? kommer bare på Rainbow Six, men der må du nesten styre dem selv. Og hvis du tror fiendens AI er dum, da tar du trolig feil. Fienden er litt treg på begynner eller lett nivå, men når du velger den øvre delen av vansklighetsgraden er de alt annet en dum. 5 stk kan sammarbeide om å ta deg, to kan skyte blindt på deg for at du å søke dekning sånn at to andre kan flanke deg fra begge sidene.

 

Storyen syns jeg er litt haltende i forhold til GeOW2, Halo 3 og andre.

Med kjedelige maps mente jeg ikke dårlig grafikk. Grafikken er knallbra men mapdesignet kan ikke måle seg med de fantastiske mapene til GeOW2 og mange andre skytespill.

Kjedelige hovedpersoner: Her sammenligner jeg nok en gang med GeOW2 der Marcus Fenix er så mye mer interresant enn Tomas Shevschenko(Hvis d var det han het)

Den fiendtlige AI'en er fin den, men Lagkameratene dine kan gjøre rare ting som å stille seg i åpen skuddveksling uten å ta dekning. Samtidig er mangelen på Lokal flerspiller skrekkelig.

Tror nok at story-tingen er og forblir en smakssak. Jeg elsker Killzone-historien, og synes den er veldig spennende. Mapdesignet er vel ikke kjedelig, men veldig forskjellig fra spillet du nevner.

 

Hovedpersonen i Killzone tror jeg er dempet ned for at du skal klare å føle deg mer som han bak spakene. De andre - spesielt Rico - synes jeg er veldig interessante å følge med på. Medspillerne KAN gjøre rare ting, men de holder seg vanligvis riktig. Mye av grunnen til at de kanskje kan finne på å gjøre rare ring, ligger i at ingenting er skriptet og pre-rendered.

 

Men jeg skjønner poengene dine veldig godt :) Endelig noen som har litt saklig å si!

 

Men siden du ikke svarer på spørsmålet mitt om du har spilt spillet, så regner jeg med at du ikke har det. Og da må jeg bare si det igjen - drit i anmeldelser og hva andre mener. kjøp spillet selv, og gjør opp din egen mening ETTER du har spilt spillet, ikke etter å ha lest reviews på nettet.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Synes 6/10 var en helt rettferdig karakter jeg. Storyen suger, Kjedelige maps og uinteresante hovedpersoner og dum AI.

 

-Storyen suger, subjektivt.. Andre sier sier den ikke er epic, men er bra for å være en fps... mange spill med DÅRLIG historie som får gode karakterer.

 

- Kjedelige maps, subjektivt.. Mange sier at de er kjempebra satt opp, ser bra ut, og i førstescenen i bane 2 sier de er overvelmende.

 

-uinteresante hovedpersoner, subjektivt.. Hvor mange spill har gode hovedpersoner, og hvor mange av dem er FPS? Tja, Half-Life kanskje.

 

-og dum AI - HAHA - reviewers all over det internettet sier AIen er bra! Medsoldatene dine er faktisk bra nok til å hjelpe deg, hvor ofte skjer det i en fps? kommer bare på Rainbow Six, men der må du nesten styre dem selv. Og hvis du tror fiendens AI er dum, da tar du trolig feil. Fienden er litt treg på begynner eller lett nivå, men når du velger den øvre delen av vansklighetsgraden er de alt annet en dum. 5 stk kan sammarbeide om å ta deg, to kan skyte blindt på deg for at du å søke dekning sånn at to andre kan flanke deg fra begge sidene.

 

Storyen syns jeg er litt haltende i forhold til GeOW2, Halo 3 og andre.

Med kjedelige maps mente jeg ikke dårlig grafikk. Grafikken er knallbra men mapdesignet kan ikke måle seg med de fantastiske mapene til GeOW2 og mange andre skytespill.

Kjedelige hovedpersoner: Her sammenligner jeg nok en gang med GeOW2 der Marcus Fenix er så mye mer interresant enn Tomas Shevschenko(Hvis d var det han het)

Den fiendtlige AI'en er fin den, men Lagkameratene dine kan gjøre rare ting som å stille seg i åpen skuddveksling uten å ta dekning. Samtidig er mangelen på Lokal flerspiller skrekkelig.

Tror nok at story-tingen er og forblir en smakssak. Jeg elsker Killzone-historien, og synes den er veldig spennende. Mapdesignet er vel ikke kjedelig, men veldig forskjellig fra spillet du nevner.

 

Hovedpersonen i Killzone tror jeg er dempet ned for at du skal klare å føle deg mer som han bak spakene. De andre - spesielt Rico - synes jeg er veldig interessante å følge med på. Medspillerne KAN gjøre rare ting, men de holder seg vanligvis riktig. Mye av grunnen til at de kanskje kan finne på å gjøre rare ring, ligger i at ingenting er skriptet og pre-rendered.

 

Men jeg skjønner poengene dine veldig godt :) Endelig noen som har litt saklig å si!

 

Men siden du ikke svarer på spørsmålet mitt om du har spilt spillet, så regner jeg med at du ikke har det. Og da må jeg bare si det igjen - drit i anmeldelser og hva andre mener. kjøp spillet selv, og gjør opp din egen mening ETTER du har spilt spillet, ikke etter å ha lest reviews på nettet.

 

Som jeg allerede har sagt så har jeg spilt spillet(gått igjennom det faktisk)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Iharal3:

 

Nå akter jeg ikke å høre på en xbox fanatiker. Dessverre men det er var veldig provoserende. Tviler sterkt på at Gears of War 2 kan måle seg med Killzone 2. Tror egentlig du er sjalu jeg ;)

 

Smaken er som baken..

Lenke til kommentar
Iharal3:

 

Nå akter jeg ikke å høre på en xbox fanatiker. Dessverre men det er var veldig provoserende. Tviler sterkt på at Gears of War 2 kan måle seg med Killzone 2. Tror egentlig du er sjalu jeg ;)

 

Haha, jeg liker PS3 like godt som 360 :)(har begge)

 

Men jeg liker ikke KZ2 like godt som GeOW2. Beklager men det er rett og slett klasseforskjell.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Atsjonas: Ja smaken er som baken. Men det er da ingen grunn til å komme inn på denne tråden å si rett opp i trynet på oss at storyen "SUGER". Finner det veldig provoserende. Tviler sterkt på at iharal3 har spilt spillet, uansett så var vell ikke alle lvlene med i betaen? ;)

 

iharal3:

Det kan være. Virker mer til meg som du bare sammenligner Killzone 2 med xbox tittler som Gears of War og Halo 3, som får deg til å høre ut som en xbot. Visst du ikke har noe bedre å si enn at storyen "SUGER" og at AI er håpløst. Da trenger du ikke engang å poste her..

Endret av Tor92
Lenke til kommentar
Atsjonas: Ja smaken er som baken. Men det er da ingen grunn til å komme inn på denne tråden å si rett opp i trynet på oss at storyen "SUGER". Finner det veldig provoserende. Tviler sterkt på at du har spilt spillet, uansett så var vell ikke alle lvlene med i betaen? ;)

 

iharal3:

Det kan være. Virker mer til meg som du bare sammenligner Killzone 2 med xbox tittler som Gears of War og Halo 3, som får deg til å høre ut som en xbot. Visst du ikke har noe bedre å si enn at storyen "SUGER" og at AI er håpløst. Da trenger du ikke engang å poste her..

 

Da kan jeg jo gjerne forklare litt bedre da :)

 

Storyen er veldig lite engasjerende. Du går liksom bare gjennom spillet uten å bry deg noe særlig om den( ihvert fall gjorde jeg det) Når i tillegg lagkameratene dine er kjedelige og lite originale(GeOW2 har jo f.eks Cole, Baird og Dom som er udødelige legender for meg) Personene er rett og slett ikke særlig spennende typer :(

 

Menmen skytingen og grafikken er flottings :)

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...