Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

Hmm, selv har jeg ikke noe dårlig erfaring med wlan-dekningen, bortsett fra på E60'en som var defekt. Vil (desverre for deg, isåfall) tro det er samme wlan-modul i N97 som i resten av deres S60-modeller med wlan, men aner egentlig ikke.

 

Angående prosessor er jeg forsåvidt enig. Det er alltid bra med en kraftig prosessor, men for meg er det viktig å poengtere at antallet mhz er meg totalt likegyldig om telefonen gjør det den skal på en fin måte, og det føler jeg meg sikker på at N97 gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, selv har jeg ikke noe dårlig erfaring med wlan-dekningen, bortsett fra på E60'en som var defekt. Vil (desverre for deg, isåfall) tro det er samme wlan-modul i N97 som i resten av deres S60-modeller med wlan, men aner egentlig ikke.

 

Angående prosessor er jeg forsåvidt enig. Det er alltid bra med en kraftig prosessor, men for meg er det viktig å poengtere at antallet mhz er meg totalt likegyldig om telefonen gjør det den skal på en fin måte, og det føler jeg meg sikker på at N97 gjør.

 

Okei, ja nå skal jeg ikke klage for mye på wlan-modulen.. Kan godt tenkes at de trådløse routerene jeg har hatt ikke heller var så gode..

 

Jeg føler meg rimelig sikker på at arm 11 CPU på 369mhz kommer til og gjøre at telefonen føles kjapp i bruk, men til internett surfing føler jeg en kraftigere CPU enn det som er på dagens nokia modeller er litt nødvendig..

Lenke til kommentar

Det er uvanlig at slike spekulasjoner får stå i fred på Wikipedia uten en god kilde, men jeg aner strengt tatt ikke hvilken kilde som er brukt på dette området.

 

Jeg vil selvfølgelig ha en så kraftig som mulig CPU i denne telefonen, men på den andre siden så er jo strømforbruket noe å tenke på. Jeg tipper det er nok av ting inni der som suger strøm.

Lenke til kommentar
Det finnes kilder som sier Freescale, og andre som sier ARM11. Det finnes kilder som sier 369mhz, kilder som sier 600mhz og kilder som sier quad-core med 528 mhz per kjerne.

 

Men alt sammen er bare spekulasjoner. Ingenting er bekreftet.

 

Jeg ville satset pengene mine på samme CPU som i E55.. vi får nok oppklart dette veldig snart..

Lenke til kommentar

Kunne tenkte meg en prosessor som var litt extra. Istede for at det er slik at den akkurat klarer sine vanlige oppgaver også er kjapp på f.eks surfing osv..

 

For meg kan det gjerne gå på bekostning av batteriet, men det blir vel bedre etterhvert som batteria blir bedre..

Lenke til kommentar

Fra Amobils test av 5800:

I motsetning til hva vi er vant til fra de fleste trykkskjermtelefoner kan du ikke bare legge fingeren på skjermen og "dra" innholdet opp og ned. I stedet må du bruke et rullefelt på høyre side av skjermen eller "peke" i den retningen du vil bla. Sistnevnte er samme løsning som Samsung gikk for på sin F480 Touchwiz – En løsning vi ikke var spesielt begeistert for der, og vi er heller ikke det på 5800.

Jeg har ikke sett mange videoer av N97 i bruk, så er det noen som vet om dette blir tilfellet også på N97?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...