Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

26. juni 2009 er bekreftet! Har hørt denne datoen før faktisk. Var vel en eller annen Nokia person som uttalte seg om akkurat denne datoen. Det at Netshop nå har samme dato som "Bekreftet" gjør det rimelig klart at dette er dagen man bør merke seg på kalenderen.

 

Selv kommer jeg ikke til å betale over 6000kr for denne. Da står jeg ganske enkelt over. Den koster ikke mer enn 4800kr i England. Regner uansett med en prisreduksjon relativt kjapt.

 

(Skal foresten ha den i svart om jeg kjøper. Selv om den hvite også er utrolig lekker:))

Lenke til kommentar
Fikk dette svaret i dag fra en nettbutikk

 

Hei.

 

N97 var forventet inn 02.05.09 men vi har desverre ikke fått den inn på lager enda. Så fort vi får ny dato på dette så vil datoen på produktet bli oppdatert.

 

Er den ikke så langt unna alikevell????

Komplett.no, går jeg ut ifra. La meg oversette svaret fra dem.

 

Vi vet ikke nøyaktig når den kommer på lager, så vi satte bare en tidlig dato for å få folk til å tro at de får telefonen først dersom de forhåndsbestiller hos oss. Siden vi tilbyr denne telefonen til blodpris er vi tvungen til å benytte oss av slike triks. Vi kommer til å la denne datoen stå helt til vi vet NØYAKTIG når vi får den på lager.

 

Edit: Amazon.co.uk har den ikke i sortimentet sitt engang, så jeg vil tro at det vil ta mer enn et par dager før den havner i norske butikker.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...