Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..

Som Lionel skriver er det en god del hardware-forskjeller. Egentlig er det få likheter med disse telefonene bortsett fra at de er trykkfølsomme begge to.

 

En forskjell som ikke er nevnt er widget-systemet på N97. Dette får man ikke på 5800 XM. Med widgetsystem mener jeg alle disse infoboksene til Facebook, Hotmail, børs, osv. osv. som man så fint kan flytte rundt på hjemmeskjermen på N97.

Lenke til kommentar
Er det ikke et mye bedre kamera på N97 også da?

Det har han jo nevnt. Eller, han kommenterte bare kameraoppløsningen, men likevel.

Var egentlig litt klønete skrevet av meg det der..

 

Jeg tenkte på dette begrepet som jeg leste ett eller annet sted om "dvd kvalitet" på filmene..

 

Mulig jeg har misforstått ett eller annet

Lenke til kommentar

Gleder meg bare mer og mer til denne telefonen, dog litt usikker om jeg gidder å kjøpe den siden den koster såpass mye.

 

Er det ikke et mye bedre kamera på N97 også da?

Det har han jo nevnt. Eller, han kommenterte bare kameraoppløsningen, men likevel.

Var egentlig litt klønete skrevet av meg det der..

 

Jeg tenkte på dette begrepet som jeg leste ett eller annet sted om "dvd kvalitet" på filmene..

 

Mulig jeg har misforstått ett eller annet

Er vel vanlig DVD oppløsning ikke kvalitet ;) .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Tipper at den har radio, men at senderen blir plassert i handsfree enheten som 5800XM, men dette er bare hva jeg tror.

 

Litt usikker på om jeg forsto hva du mener. Jeg vet at telefonen har radio, og at Nokia bruker handsfree'n som antenne.

 

Det jeg ønsker er at telefonen har en FM-Sender. At jeg kan spille av en MP3 på telefonen og velge at den skal sendes ut på f.eks FM 99,1. Slik at når jeg setter meg i bilen, setter radion på FM 99,1 hører jeg MP3en jeg spiller ut av på mobilen i høytalerene i bilen.

 

Nokia N97 f.eks har dette.

"FM-radio 87,5–108 MHz med RDS-støtte

FM-sender (88,1–108 MHz) "

 

Tror også Nokia N86 8MP har dette. Vertfall ifølge Amobil.

 

N78 og N85 har vel også dette.

Lenke til kommentar
Tipper at den har radio, men at senderen blir plassert i handsfree enheten som 5800XM, men dette er bare hva jeg tror.

 

Litt usikker på om jeg forsto hva du mener. Jeg vet at telefonen har radio, og at Nokia bruker handsfree'n som antenne.

 

Det jeg ønsker er at telefonen har en FM-Sender. At jeg kan spille av en MP3 på telefonen og velge at den skal sendes ut på f.eks FM 99,1. Slik at når jeg setter meg i bilen, setter radion på FM 99,1 hører jeg MP3en jeg spiller ut av på mobilen i høytalerene i bilen.

 

Nokia N97 f.eks har dette.

"FM-radio 87,5–108 MHz med RDS-støtte

FM-sender (88,1–108 MHz) "

 

Tror også Nokia N86 8MP har dette. Vertfall ifølge Amobil.

 

N78 og N85 har vel også dette.

Tviler på at den kommer med det, har ikke hørt noe om det og N97 kommer nok til å satse mer på proff markedet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke denne telefonen er å finne på Nokias sider. N86 stod der dagen etter at den ble lansert (om ikke allerede samme dag), så hvorfor ikke N97. Søker man på "N97" i feltet for Site Search, så får man bare

"We are sorry, but there was no search result for n97 in europe.nokia.com"

 

På den samme siden som søkeresultatet, eller mangel derav, vises, er det faktisk et bilde av en dame som trykker på en N97. Bildet linker til "Explore services". Hvorfor har de ikke noe informasjon om telefonen på nettsiden? Kan det ha en sammenheng med at datoen ble pushet? Kanskje de fant ut at de vil endre på noe. Hvis de har tenkt til å gjøre den bedre så er det jo ikke heldig at den står der med gamle spesifikasjoner. Hvis de har tenkt til å gjøre den dårligere, så er det virkelig ikke heldig med gamle spesifikasjoner på siden. Men det er vel ikke veldig sannsynlig... (håper jeg).

Lenke til kommentar
N97 har fm-sender

 

Heisann...

Ikke det at jeg ikke tror på deg, men kan du vise til noen kilde?

Uten å ha lett alt for mye, finner jeg ingen plasser der dette er nevn.

 

Lite info å finne hos Nokia også, vertfall de norske sidene...

 

Hadde vært sabla knall om denne telefonen hadde det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...