Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5800 XM er et ganske spesielt eksempel. Det er den eneste mobilen på lang lang tid hvor de har hatt en slik ordning, dvs. førstepulje med noen land og så resten flere måneder senere.

 

Det kan alltids være noen uker forskjell fra land til land, men N97 og de fleste andre modeller kommer stort sett samtidig over hele europa.

Lenke til kommentar
er mye spennende å se på den messen ..

Tja. eneste av interesse på messen for min del var Nokia N97, Omnia HD og Microsoft Surface.

 

Fikk ihvertfall prøvd N97 for første gang og jeg liker den bare enda bedre :) Den var faktisk mindre enn jeg trodde, selv om jeg har sett en million bilder av den fra før. Skyvemekanismen var helt fantastisk og tastaturet var behagelig å skrive med. Blir nok en slik en på meg ja.

Lenke til kommentar

Ja det så veldig kult ut men fikk ikke prøve det selv. Var bare en fra Microsoft som hold en demo. Det kommer til Norge neste år, både til diverse bedrifter og til privat bruk. Blir sikker svinedyrt det første året, men om noen år tipper jeg at prisen blir overkommelig og at det på sikt blir et "vanlig" møbel for folk flest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...