Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det stadion på deg da HenHau? Bor du i Bergen da?

Bor i Lillehammer. Desverre ikke denne gangen - får utlevert eksamen kl. 15:00, så det blir vanskelig. Jeg reiser dog til Bergen på kvelden. Skal på kampen mot Lyn og borte mot Stabæk (på vei tilbake).

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Må være morsomt å dra rundt å se kamper.

 

Det er sinnsykt gøy, bare trist å gå glipp av FFK på mandag! :wallbash: Skal i alle fall på Stabæk nå, så får vi se hva mer man får tid til. Og det er sykt stemning å reise med bussen med hele gjengen :D

 

Er ikke så dyrt heller, om jeg reiser på bussen til menigheden ryker det vel ca 800 kroner på en tur. 300 buss, 200 billett, 200 mat og 100 til brus :D

 

Mener å huske et intervju for en tid tilbake med Rune Tribune, og hvordan han brukte hundretusener på fotball hvert år.

Finnes ikke noe bedre å bruke pengene på da :D

Lenke til kommentar
Er ikke så dyrt heller, om jeg reiser på bussen til menigheden ryker det vel ca 800 kroner på en tur. 300 buss, 200 billett, 200 mat og 100 til brus :D

Eller 250 til togbillett (om kampen er i Oslo), 2-300 til billett, 150 til mat og 2-300 til øl.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Sistnevnte kommer til å forsvinne i løpet av kort tid. Han har potensiale til å bli en slags ny Mikel fra Tippeligaen.

 

Uenig. Mikel ble vel oppdaget da han var 17 år eller noe slikt? Annan klarte ikke å spille seg til kontrakt på prøvespill hos Blackburn... Annen er en god tippeligaspiller, kunne helt sikkert gjort det greit i en litt bedre liga enn den norske. Men helt der oppe? Neppe.

Lenke til kommentar
Ikke sleng dritt om Brann eller supporterne D'Amico. I know where you live.

Man trenger ikke å være professor for å innse at Brann ikke er noe tess i år.

 

Man trenger ikke være professor for å se at Tippeligaen er jevn i år, og at ingenting er avgjort.

Brann har hatt en trøblete start, men som HenHau sier, vinner vi mot Molde har vi klatret til 5.plass.

Er 5. plass såpass tidlig dårlig? Det vil jeg ikke påstå. Klart Brann har hatt både oppturer og nedturer denne sesongen hittil, men vil ikke være for rask på labben til å stemple de som "ikke noe tess".

 

Vi scorte 4 mål i en omgang hvor vi spiller noenlunde bra, og vi har Huseklepp og Opdal (og burde hatt Petter V Moen) med på landslaget. Jeg tror vi vil motbevise en del av dere som mener at vi tydeligvis er rævva i år.

Lenke til kommentar
Jeez, 300 kr på fôr? Odd bussen sponses av forskjellige greier så vi får masse gratis greier :dribble:

 

Masse? Vi får jo bare frukt og Aunt Mables muffins, men det er jo ikke bare bare det da :love:

Og bortekamper er kos, alle burde se minst en bortekamp per sessong :D

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...