Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et par uavgjort kamper som kunne godt vært seiere og vips, så hadde vi vært der oppe. Vi er faktisk ikke like dårlige som folk tror, men det er jo greit det. :)

Det gjelder da alle lag i TL. Selv LSK hadde vært med der oppe om de hadde hatt 2-3 seiere til.

Lenke til kommentar
Jeg visste den kom. :p Men det er så frustrerende når vi ledet 1-0 mot Start og VIF. Kunne lett vunnet de.

 

(PS: Jeg vet jeg ikke har noen bra argumentering her. Bare litt frustrasjon som måtte ut.)

Og borte mot RBK var også sure to poeng å tape, men det er Brann sin egen feil at det skjer. Det skal sies at Brann har bedret seg i de siste kampene - og jeg er spent på hva som skjer hjemme mot Molde. Jeg er dog ikke særlig positiv, om en tenker på den forferdelige statistikken de siste årene.

Lenke til kommentar

Ja, RBK skrev jeg først men redigerte det vekk da vi faktisk aldri tok ledelsen. Men den var sur, den og. Og ser lyst på Molde kampen, har bare en god følelse om den. Vet ikke hvorfor, formen sier jo noe annet som du sier. Men at jeg skal på stadion er kanskje litt av grunnen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...