Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får du turn-off av at kjæresten din har hatt mange sexpartnere?


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Skrivegutt
Er det et must for deg med en partner som aldri har hatt samleie før må du nok enten oppsøke svært spesielle grupperinger eller gå ganske langt ned på alderen.

 

Problematikken da blir jo at man har et svært lite utvalg av frøkner, og finner neppe noen man faktisk liker.

 

Det aller beste er å bare ikke tenke på det mer og være glad man fant en allright person (jeg antar du ikke ville tenkt på sex engang om hun ikke var det).

 

 

Først av alt: Liker at du børster støvet av ordet "frøkener"...

"Jeg antar du ikke ville tenkt på sex engang om hun ikke var det", ---------- gåtefulle ord...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjære trådstarter. Dump dama, hun fortjener mye bedre enn deg. Hvis du ikke tåler at hun har vært litt om seg, så må du nesten ta konsekvensen av det.

 

Det vet du ingenting om. Du kan ikke mene at hun fortjener bedre enn han basert på dette alene.

 

Kjære skugga. Du trenger å sette deg inn i kvinnelig anatomi. Man blir ikke slapp av å pule, snarere tvert imot.

 

Hehe?

Lenke til kommentar
Gjest Skrivegutt
For å sitere klovner i kamp - kontaktannonser:

 

Fins det en kvinne som kun vil ha meg?

Som er jomfru, men likevell har pult ifra seg?

 

 

 

 

 

Du får ikke i pose og sekk. Og du vil tydligvis velge bort seksuell erfaring.

 

 

nei, jeg vil ikke velge bort erfaringen...

Men det er forskjell på "litt" og "mye"... og "alt for mye"...

Jeg foretrekker litt, er skeptisk til "mye" og klarer ikke å forhole meg til "alt for mye"...

Takk for innspilll ;)

Lenke til kommentar
Gjest Skrivegutt
Hva mener du at en kvinne kan bli brukt opp, kjønnsorganet er vel intakt?

 

Din unge filosofispire:

 

Her frister du meg ut på glattisen....

 

Brukt opp: Her er det viktig å skille mellom det fysiske og det psykiske, selv om begge hører sammen, og påvirkes av hverandre.

 

Når jeg sier brukt opp, så mener jeg ikke uthulet, eller skamfert... jeg er mer opptatt av de mentale "duppedittene"; når jeg sier at jenta er oppbruk, da mener jeg mest av alt at hun er desillusjonert: Det er spennende å reise til Cuba en gang, men ikke tjue ganger...

Det som blir oppbrukt er egentlig forventningen, spenningen, og ikke minst; det eksistensielle behovet for å bli erobret (hvis du er kvinne) eller erobre (hvis du er mann).

 

Men jeg er stygt klar over at jeg drømmer om en større tid....

 

 

Takk for innspill...

Lenke til kommentar

Annet enn antall, hva er forskjellen på litt, mye og alt for mye?

Hva er det som gjør at du ikke klarer å forholde deg til alt for mye?

 

Edit. Litt for tidlig ute. Ser hva du skriver og tenkte det meg egentlig.

Er det sånn fordi du mener det eller fordi deler av samfunnet mener det?

Endret av Gronko
Lenke til kommentar

Vel, ja, det er turn-off. Jeg synes det er direkte kvalmt, faktisk. Nå er jeg en del yngre enn trådstarter (og jente), og mine kjærester har vært mer i begynnelsen av 20-årene. Han som er kjent for å ha høvla over halve byn er i mine øyne bare kvalm. For å ikke bli gjenkjent går jeg ikke mer inn på det, men det er i alle fall ikke snakk om vanlig "gå-på-byn-bli-full-få-med-deg-ei-dame-hjem", noe som gjør det så mye verre. Hadde det vært det det var snakk om hadde det vært noe helt annet.

 

Derimot er han som med kun et par unntak har vært i langvarige forhold (og dermed ikke valsa rundt på alle og enhver) er så turn-on som man kan få blitt, egentlig... Selvfølgelig ikke bare på grunn av det, men det er for min del trettito ganger enklere å stole på en slik person (fra starten av), det føles som han har et mer likt likanes syn på det motsatte kjønn - JA, jeg er gammeldags - og sist, men ikke minst, han føles ikke så "skitten".

 

Nå ser vi selvfølgelig bort fra oss selv. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest skrivegutt
Jeg kom brått til å tenke på 4 bryllup og en gravferd. Fin scene hvor Andie McDowell(sp?) ramser opp liggene sin for Hugh Grant :)

 

On topic

*rister på hodet*

 

 

Hehe... du kommer til å tenke på ting du også.... ;)

 

Bra film.

 

Takk for innspill

Lenke til kommentar

For meg er tidligere partnere noe som er mellom meg og damene jeg har pult, evt dama og de menn hun må ha pult, så nei, jeg syns ikke det er turn-off. Jeg krever ikke å få vite og vil heller ikke vite, med mindre hun av en eller annen grunn velger å fortelle det til meg.

 

Litt "food for thought" til trådstarter - jeg anser personlig fortid for å være noe som er med på å forme en person slik de er i dag, ikke en definisjon som er hogd i stein for evig og alltid. Så, siden du tydeligvis liker dama, kan du være 220% sikker på at hun hadde vært den personen du falt for hvis hun ikke hadde hatt et såpass fritt syn på sex som hun tilsynelatende har?

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk fortalt hvor mange sexpartnere en jente jeg er svært interessert i har hatt, i dag. Det ble så mye som 15-20, i en alder av 21, iløpet av 3 år. Jeg ble litt overrasket, men jeg hadde ikke noe imot det. Som sagt tidligere, alt fortiden består av, både på godt og vondt, er med på å forme vedkommende, både fysisk og psykisk.

 

Jeg tenkte meg om i et par sekunder, og jeg kom fram til at det er ikke min sak, og jeg bryr meg egentlig ikke. Hun er et flott menneske, og har intellekt til tusen. Så det er egentlig irrelevant.

 

Det er ikke noe spesielt "feil" med tankegangen din, trådstarter, jeg har vært der selv. Men jeg har lært, og det håper jeg du gjør også :) Uten fordommer kommer man langt, og treffer mange fler hyggelige mennesker enn man gjør med fordommer.

Lenke til kommentar

Jeg tenker heller på noe annet. Hvis hun har hatt mange korte forhold, kan man jo lure på hvor lenge dette forholdet vil vare. Er hun lett utro? Blir det fort problemer. For min del har jeg egentlig aldri opplevet det problemet, siden jeg har bare blitt sammen med jenter som har aldri kysset en gutt før. Første gang min forrige kjæreste prøvde å runke meg gjorde hun det så dårlig at jeg ikke kom, men hun forbedret seg neste kveld. Jeg tror nok jeg hadde hatt litt problemer med at en jente har hatt over 20 partnere, men hvis det var faktisk en jente jeg likte, ville ikke det vært noe problem. Uansett, tviler sterkt på at en jente jeg liker ville hatt over 20 partenere, og det er absolutt et turn-off.

Lenke til kommentar

hadde jeg virkelig elsket heNne av hele mitt hjerte så kunne jeg latt det gå dersom jeg visste at hun elsket meg minst like mye. men samtidig ville jeg satt meg spørsmålet om jeg kunne stole på henne,at hun ikke faller tilbake til gamle synder og har seg med andre mannfolk midt i forholdet.

 

20 er temmelig mange,men langt ifra det verste.litt kjedelig tanke at hun har hatt seg med et antall som tilsvarer en hel gutteklasse på skolen.

 

ved mindre jeg hadde vært usedvanlig glad i henne så ville jeg dratt fra henne fordi jeg hadde følt at hun kanskje ikke var helt til å stole på.

 

MINE MENINGER

Lenke til kommentar
Gjest erfaren

Festlig med de skinnhellige feminist-spirene her inne som klikker totalt fordi noen reagerer på at dama har hatt mange sexpartnere. Noe sier meg at dere er single ?

 

Det er faktisk verdens naturligste ting å reagere på at dama har pult mye rundt. Det er snakk om at dama di mest sannsynlig har flydd rundt å delt seg selv ut til hordene av klepphæslige, metroseksuelle rasshøl på byen. De fleste gutter vet hvor nedlatende og jævlig de fleste fløtepusene på byen oppfører seg, tanken på at dama di er et hakk i sengekanten hos titalls av disse er naturligvis opprørende.

 

 

Når det er sagt, så er det bare en ting å gjøre: å komme seg videre. Du har allerede begått feilen - å diskutere dette temaet. Det bringer absolutt INGENTING godt med seg.

 

Minr råd:

- Ikke spør!

- Jenter, blir dere spurt: Lyg og si noe sånt som 2 hvis du hadde type før.

- Gutter blir dere spurt: ditto

Lenke til kommentar
Gjest erfaren
Festlig med de skinnhellige feminist-spirene her inne som klikker totalt fordi noen reagerer på at dama har hatt mange sexpartnere. Noe sier meg at dere er single ?

 

Det er faktisk verdens naturligste ting å reagere på at dama har pult mye rundt. Det er snakk om at dama di mest sannsynlig har flydd rundt å delt seg selv ut til hordene av klepphæslige, metroseksuelle rasshøl på byen. De fleste gutter vet hvor nedlatende og jævlig de fleste fløtepusene på byen oppfører seg, tanken på at dama di er et hakk i sengekanten hos titalls av disse er naturligvis opprørende.

 

 

Når det er sagt, så er det bare en ting å gjøre: å komme seg videre. Du har allerede begått feilen - å diskutere dette temaet. Det bringer absolutt INGENTING godt med seg.

 

Minr råd:

- Ikke spør!

- Jenter, blir dere spurt: Lyg og si noe sånt som 2 hvis du hadde type før.

- Gutter blir dere spurt: ditto

 

Og ja: Jeg er garantert sikker på at det er statistisk større sjanse for at ei flaggermus eller et metrosuksuellt rasshøl er utro senere, enn en eller ei som ikke har delt seg ut til gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Gjest Skrivejente
Hvor mange kameler kan man svelge? En kamel? To Kameler? Tre Kameler? Fire kameler? Åtte kameler? Femten kameler? Noen bedre...?

For noen dager siden hadde jeg en ubehagelig samtale med kjæresten min (26 år) om antall sexpartnere. Det viste seg at hun hadde hatt MANGE flere enn meg; hun ville faktisk ikke oppgi noe tall, men jeg skjønner at det dreier seg flere enn ti, kanskje så mange som tjue. Hun har tidligere oppgitt ett annet tall som er betydelig lavere (som jeg hadde slått meg til ro med), men det viste seg at hun da kun hadde tatt samleiepartnerne med i beregningen; hun har altså hatt oralsex og annen type seksuell kontakt med langt flere, og stort sett utenfor forhold, sammen med gutter hun nesten ikke har kjent. Til sitt eget forsvar sier hun at "hun har blitt revet med"... og at den høye turnover frekvensen skriver seg tilbake til tenårene, og at det hele har vært uttrykk for umodenhet. I vår samtale kom det imidlertid frem at hun har hatt fem partnere i løpet av en to års periode som ble avsluttet bare noen fattige måender før hun møtte meg. Kjæresten min bagatelliserer disse forholdene veldig siden de var så korte...

Som toppen av kransekaka kan jeg nevne at hun dessuten har hatt et langt samboerforhold (4-5 år); og tanken som melder seg er: Hvordan har hun fått tid til noe annet enn sex...

Jeg må innrømme at jeg reagerer utrolig negativt på disse tingene. Jeg vet nok at dydens tid er forbi, men drømmen om ei mer eller mindre uberørt jente har på en eller annen måte overlevd i mitt hode. Ikke sånn å forstå at jeg bare vil være sammen med jomfruer; men samtidig; det går jo en grense, - jeg klarer ikke å forholde meg til et ubegrenset antall kameler, uten å føle en slags turn-off. Man kan jo gjerne ha sex med en kvinne som har hatt mange partnere (flere enn 10 blir betraktet som "mange" partnere ut fra en norsk undersøkelse, dvs over gjennomsnittet), men vil man kunne stole på ei slik jente i et seriøst forhold? Vil man oppdra barn sammen med ei jente man betrakter som løsaktig, eller til-og-med horete?

 

Når det gjelder min sex definisjon; at sex ikke bare er samleie; står jeg på rettsgyldig grunn, ettersom man i jusen faktisk betrakter enhver form for seksuell kontakt med et annen person som et seksuelt forhold. Man trenger imidertid ikke å gå lenger enn til Wikipedia for å finne lignende opplysninger. For ikke å glemme Bill Clinton: I did not have a sexuel relationship with that woman (alle vet at Clinton fikk oralsex av Monica på det ovalekontor, - og han ble tatt i løgn).

 

Er det noen som har lignende erfaringer? At dere får turn-off av at kjæresten deres har hatt mange partnere, eller er jeg overmoralsk og overfølsom?

 

Mange vil sikkert svare at det er nåtiden som teller; det at vi har det bra i dag, og at fortid er fortid, osv. - men jeg klarer ikke å være likgyldig til fortiden; kanskje fordi jeg er så gammeldags at jeg tror fortiden muligens sier endel om en person...

 

Vil gjerne ha både gutte og jente perspektiv på saken.

 

Samleie med 4 personer.

Onanering og noen ganger oralsex med til sammen 9 personer.

Det vil si ”seksuell omgang” med til sammen 13 stykker, de fleste i tenårene og i forhold eller med noen jeg likte veldig godt. (Med i beregningen er 33åringen som prøvde å tvinge seg på meg da jeg var 14 år+ flere andre som egentlig ikke bør regnes med.)

Dvs har jeg ikke ”høvla over halve byen” eller ”blitt slikka opp som et kakefat” eller vært utro mot noen. Du har selv prøvd samleie, eller kjent på ”konsistensen” som du så fint sier det, og hatt oralsex med 2 stykker. Riktignok før du ble kristen og fordomsfull (selv om jeg mener at de to ordene absolutt ikke bør høre sammen).

Bør i hvert fall ha riktige fakta på bordet før man begynner å argumentere for og imot her. Synd jeg ikke fikk retta opp dette innlegget før. Syns det er tragisk at du (trådstarter og min ekstremt dramatiske kjæreste) overdriver så sykt bare for å prøve å få medhold fra flest mulig.

 

PS Gidder ikke svare på noe her, ville bare ha fakta på bordet. Om noen fremdeles syns jeg er en løsaktig hore så synd for dem. Jeg vet med meg selv hvem jeg er, og at jeg er inderlig glad i idioten som starta denne diskusjonen og ALDRI i verden hadde vært utro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...