Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får du turn-off av at kjæresten din har hatt mange sexpartnere?


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Skrivegutt
Jeg klarer ikke å la være å tenke - selvom jeg håper at det ikke er sant - at det er fordi hun er jente at sånne spørsmål i det hele tatt melder seg.

 

Er det noen som snakker om "renslikke fatet rent" når det er snakk om gutter som har hatt mange partnere??

 

Trist om det er sånn at gutter som har mange partnere er kule og attraktive, mens jenter er løse og horete.

 

Trådstarter: Fortid ER fortid. Fint at dama di liker sex

 

Mange har spurt meg dette spørsmålet: Hvorfor er det greit at en gutt har mange partnere, men ikke mottsatt?

Man kommer ikke bort fra at kvinnen er den passive part, - hun er bløtkaka, eller byen som erobres..

Og det er saligere å erobre enn å bli erobret.

Derfor er det slik; at det er negativt at ei jente har hatt mange partnere; hun har ikke brukt nok resursjer på portvakten...for å si det litt vittig... --- mens mannen, som erobret, er en helt som inntok den stakkars kvinnen, - og jo flere jo bedre...

Slik tenker verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange har spurt meg om dette; hvorfor er det greit at gutter har mange partnere, men ikke motsatt...

Man kommer ikke bort fra at kvinnen er den passive part... bløtkaken, eller byen som blir inntatt... Når er mann har sex med ei jente så erobrer han "byen".... jenta derimot, blir erobret...

Og det er saligere å erobre enn å bli erobret...

 

Derfor er guttens partnere, erobringer, en fjær i hatten, - men for kvinnen; en skam... Eller ihvertfall; ikke noe positivt. Det du håper at ikke er sant er nok sant, er nok sant; dessverre?

Kvinner den passive part?!? Nå er det nummeret før jeg synes synd på deg... Herrefred om jeg ikke fikk bytte på rollen med hvem som dominerer.

 

forøvrig er det personer som deg som gjør at kvinner må skjemmes av å følge sine helt naturlige lyster. Hvorfor i all verden skal ikke kvinner få lov å være kåte og nyte sex?

Lenke til kommentar

Skrivegutt:

Slik tenkte verden og dessverre så har ikke alle kommet forbi det.

Å knulle ei dame er ikke noe du gjør mot henne, det er noe du gjør med henne. Selv om du har staken så betyr det ikke at det er du som er den aktive. Sex er et samspill der begge bidrar til å gjøre hverandre kåte (og kåtere) og tilfredsstille og oppmuntre hverandres seksuelle lyster og organer. Sex er så mye mer enn å sprute inn i kjønnet til en dame etter fem minutter, det kan faktisk være gøy.

Jeg er enig i at portvakten skal være på plass, man ligger ikke med noen man ikke vil ligge med eller noen som ikke vil ligge med deg.

 

Om du ikke klarer å skifte på holdningene dine så anbefaler jeg deg å avslutte forholdet.

Endret av Gronko
Lenke til kommentar

Jeg må nok si at det sikkert er et eller annet magisk tall som ville vært turn-off for meg også. Men følelsen ville neppe vedvart etter en ærlig og åpen samtale med partneren om denne følelsen.

For min del så hadde det nok handlet mye om fordommer og frykten for det ukjente.

 

Spør deg selv hva som gjør det til en turn-off. Er det fordi du mener det er skittent? Er du redd for en eventuell sykdom? Er det større sjanse for at personen er utro med den erfaringen?

Lenke til kommentar
20 partnere, so what. Hun er 26, og det er kjappt omregnet ca 2 partnere hvert år (avhengig av når hun debuterte). Det er heller ikke et uvanlig høyt tall og jeg hadde gitt langt faen i det

 

Er han ekstra heldig så debuterte hun enda tidligere og hun har hatt 1 partner i året. :)

Dere som mener at det er for mange, hvorfor mener dere det? Hun har jo vasket seg så det er sikkert ikke blitt skittent og hun blir jo ikke mer slitt selv om hun har ligget med mange få ganger isteden for å ligget med få mange ganger. Er det noe jeg glemmer å ta med?

Endret av Gronko
Lenke til kommentar
Gjest Skrivegutt
Kunne ikke vært sammen med ei jente som har vært så travel, muligens fordi jeg selv ikke har vært det.
<<

 

ja, ikke sant...

 

Men jeg er veldig glad i jenta, men det er grenser for hva man kan finne seg i... jaja.. takk for innspill...

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært sammen med ei jente som har vært så travel, muligens fordi jeg selv ikke har vært det.
<<

 

ja, ikke sant...

 

Men jeg er veldig glad i jenta, men det er grenser for hva man kan finne seg i... jaja.. takk for innspill...

Hvis ulike erfaringer er et problem, så tror jeg du skal slite med å finne noen du klarer å slå deg til ro med

Lenke til kommentar
Gjest Skrivegutt
Hva er det du mener når du skriver "men det er grenser for hva man kan finne seg i..."?

 

Interessant spørsmål..

 

Men les hva jeg skrev om bløtkakefatet ovenfor...

Liker du å slikke fatet etter at andre gjort det før deg...? Det er dette Kaja (etc) ikke skjønner; at kvinner blir brukt opp... Det er ikke like spennende med rundbrennere som med jomfruer...

Lenke til kommentar
Interessant spørsmål..

 

Men les hva jeg skrev om bløtkakefatet ovenfor...

Liker du å slikke fatet etter at andre gjort det før deg...? Det er dette Kaja (etc) ikke skjønner; at kvinner blir brukt opp... Det er ikke like spennende med rundbrennere som med jomfruer...

Ehm, må du absolutt ha ett nytt glass hver gang du skal drikke noe, fordi andre har drukket av det før det ble vasket? Du kommer med en helt feil sammenligning. Tror du at du får spermrester fra 20 gutter i deg når du ligger med ho? Det er jo ditt syn på det som gjør det negativt for deg, ikke faktum

Lenke til kommentar
Gjest Skrivegutt
Interessant spørsmål..

 

Men les hva jeg skrev om bløtkakefatet ovenfor...

Liker du å slikke fatet etter at andre gjort det før deg...? Det er dette Kaja (etc) ikke skjønner; at kvinner blir brukt opp... Det er ikke like spennende med rundbrennere som med jomfruer...

Ehm, må du absolutt ha ett nytt glass hver gang du skal drikke noe, fordi andre har drukket av det før det ble vasket? Du kommer med en helt feil sammenligning. Tror du at du får spermrester fra 20 gutter i deg når du ligger med ho? Det er jo ditt syn på det som gjør det negativt for deg, ikke faktum

 

interressant perspektiv.

 

Det subjektive og objektive...

 

Men å sammenligne kvinnen med et glass.... tja... alle bilder halter jo litt, men det får være grenser til krøplinggang.

 

Spermrester, nei... Jeg bare drømmer om dyden.. unnskyld meg. Jeg er så gammeldags at jeg tror at det finnes rett og galt; alt er ikke relativt.

Lenke til kommentar
Gjest Skrivegutt
Men å sammenligne kvinnen med et glass.... tja... alle bilder halter jo litt, men det får være grenser til krøplinggang

Hva er så mye bedre med å sammenligne det med å sleike et kakefat?

 

HAHA...

La meg sitere Bjørneboe:

Det som betyr noe er at det som er skrevet er skrevet på Patmos, under utgytelse av den hellige ånd...

et glass? hva er det?

Et bløtkakefat derimot...

Da snakker vi ånd og innsikt...

 

Neida... hehe

 

Skjønner hva du mener... og det var et godt poeng.

Takk for innspill ;)

Lenke til kommentar

Er det et must for deg med en partner som aldri har hatt samleie før må du nok enten oppsøke svært spesielle grupperinger eller gå ganske langt ned på alderen.

 

Problematikken da blir jo at man har et svært lite utvalg av frøkner, og finner neppe noen man faktisk liker.

 

Det aller beste er å bare ikke tenke på det mer og være glad man fant en allright person (jeg antar du ikke ville tenkt på sex engang om hun ikke var det).

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...