Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får du turn-off av at kjæresten din har hatt mange sexpartnere?


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

For min del, så klarer jeg ikke bli kvitt tanken på at en ludrete gutt har vært inni mange jenter. Og uansett hvor mye han skrubber og vasker tissen sin, ja så er den utbrukt og skitten i mine øyne.

 

Hva om vedkommende brukte kondom i alle disse tilfellene?

 

Jeg tror visse her i tråden har tatt på seg englevingene feil vei her, for jeg tror ikke et sekund på at de ikke prater dritt om folk som er "løse". "jeg respekterer jenter som bytter gutt ofte" ja jøss.. Den må man lenger opp på landet med.

 

Si meg en ting, hvor mange partnere kan man ha hatt før man blir "utbrukt og skitten" i dine øyne? Og i så fall, hvorfor akkurat det tallet X, og ikke X+1 eller X-1? Hvis du velger å svare, kunne du begrunne valget av X (og ikke bare "jeg føler at X=10 er sånn passe" -- det er ikke en begrunnelse).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt litt av samme problemet. Jeg har møtt en super jente og vi har det kjempebra og jeg er sikker på at det er henne jeg vil dele livet mitt med.

Vi snakker åpent om alt, også fortiden. Hun fortalte meg tidlig at hun hadde hatt 26 sexpartnere i sitt like lange liv. Og flesteparten skjedde det siste året etter at hun avsluttet et langt forhold.

Klart dette ikke er noe moro for en kjæreste å høre, men jeg tenker som så at da har hun fått "rast" fra seg og er mer klar for et nytt langvarig forhold. Samtidig har hun sagt at hun gjorde dette fordi hun var usikker og for å få bedre selvtillit, og at hun ikke er noe stolt av det hun har gjort. Det krever litt tid og tankegang å komme over, men jeg er ihvertfall sikker på at dama mi aldri vil trenge en "pause" e.l. for å rase fra seg. Det har hun allerede gjort, og nå er hun bare min :)

Lenke til kommentar
Vi snakker åpent om alt, også fortiden. Hun fortalte meg tidlig at hun hadde hatt 26 sexpartnere i sitt like lange liv.

 

Hadde alle vært samme året ville det bare vært en ny annenhver uke, men det er kanskje hver tredje? ;)

spiller ingen rolle for meg hvor mange det er i uka. sikkert flere på en uke også. det som spiller rolle for meg er at hun er ærlig og vet hva hun vil nå. bra hun fortalte det til meg. hadde hun holdt det skjult og jeg hadde funnet det ut senere hadde hun jo løyet for meg, og det er mye verre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...