Gå til innhold

Å bli kalt en "Gamer".


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en gamer.

Jeg har venner.

Jeg går skole.

Jeg har hatt jobb ved siden av skolen.

Jeg spiser mat.

Jeg drikker saft, brus, juice etc.

Jeg sover.

Jeg har hobbyer(foto etc.)

Jeg har drevet med sport i over 10år.

 

Jeg drikker meg iallefall ikke full hver helg, bruker ikke dop, røyker ikke og snuser ikke.

 

Folk som bruker all tiden sin på å lese bøker derimot... Det er noe jeg ikke forstår.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

jeg liker det :) er ikkie ofte jeg hører folk kalle noen en gamer med minder de har en viss innsikt i hva det vil si. er mye verre å bli kalt nerd.

 

btw: jeg er nerd og stolt av det :)

 

Jeg er en gamer.

Jeg har venner.

Jeg går skole.

Jeg har hatt jobb ved siden av skolen.

Jeg spiser mat.

Jeg drikker saft, brus, juice etc.

Jeg sover.

Jeg har hobbyer(foto etc.)

Jeg har drevet med sport i over 10år.

 

Jeg drikker meg iallefall ikke full hver helg, bruker ikke dop, røyker ikke og snuser ikke.

 

Folk som bruker all tiden sin på å lese bøker derimot... Det er noe jeg ikke forstår.

 

 

Jeg er en gamer.

Jeg har venner.

Jeg går skole.

Jeg har hatt jobb ved siden av skolen.

Jeg spiser mat.(:p)

Jeg drikker saft, brus, juice etc.

Jeg sover.

Jeg har hobbyer(foto etc.)

Jeg har drevet med sport i over 10år.

 

Jeg drikker meg iallefall ikke full hver helg, bruker ikke dop, røyker ikke og snuser ikke.

 

Folk som bruker all tiden sin på å lese bøker derimot... Det er noe jeg ikke forstår.

________________________________________________

 

me likes u :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Ingen problem med å bli kalt for gamer, så lenge jeg ikke blir definert som gamer. Som de fleste andre gamere er jeg mye mer enn bare en gamer, rett og slett fordi jeg har flere hobbyer + en jobb. Det gjelder vel de fleste?

jarp ;)

 

det som er et problem er at mange tenker på en 40 år gammel mann som sitter og spiller wow i kjelleren, mens moren lager middag til han for trygdepengene.(osv.)

Lenke til kommentar

Hvis man synes det er flaut å bli kalt gamer burde man kanskje tenke seg litt om man faktisk har grunn til det. Jeg ser på meg selv som en gamer, ikke at jeg bruker all tid på spill, men at jeg faktisk spiller spill som wow og sånn. Ikke spiller jeg veldig lite, men i ukedager spiller jeg endel etter jobb og sånn, orker sjeldent å stikke ut med venner og sånn, er bare slitsomt og stress med mindre det er noe spessielt som skjer. Jeg vet ikke om det er veldig utbredt andre steder en her jeg bor, men blir litt det samme som at hvis noen går i baggy klær og skater hele tiden kaller jeg han for en skater, samme med andre ting som emo osv. Men som oftest bruker jeg ordet gamer om folk som er nerder, litt ironisk mtp at jeg kaller meg selv gamer men, hehe...:p

Lenke til kommentar

Etter min mening har det å være "Gamer" En spesiell betydening.

Det vil si at man kan for eksempel ikke bli kaldt Gamer hvis man bare spiller ETT spill som for eksempel WOW. (Nå tok jeg WOW som eksempel fordi mange som BARE spiller wow, har en tendest til å kalle seg selv gamere, noe som ikke stemmer)

 

Skal man bli kaldt en gamer synes jeg man bør være en som spiller mange spill, variert spill, ikke bare det samme spillet hele tiden.

 

Det at man kan faktisk diskutere forskjellige spill med en kompis, for eksempel om et helt nytt spill som nettopp er kommet ut, eller du fant et gammelt spill som man spillte for 10 år siden.

 

Ikke bare snakke om: "I går pinget jeg lvl 80, nå skal jeg få meg kjempebra gear, weeeee!"

 

Dette er i hvertfall min mening:P

 

On topic: er gamer selv som spiller variert spill hele tiden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...