Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 - luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) Hver person kan kun delta én gang.

 

Denne regelen har eg alltid lurt på. Er det ein gong kvar dag, eller ein gong gjennom heile kalenderen?

 

Må då vere ein gong pr. dag...

 

__________

 

Første indikasjon på at det nærmar seg jul!

 

:xmas: (<-- Denne kompisen har eg venta eit år på å bruke.)

Lenke til kommentar

Der var det første desember ja, julekalender og julebrus. :xmas:

 

Eg avstår frå konkurranser som har premiar eg ikkje har behov for, så kan dei som faktisk har bruk for ein PSU eller som tar seg bryet med å selge den få vinne. Eg antar dette blir lagt merke til av juryen som trekker lapper og auker mine sjanser med 7 hakk. Legg ein det saman med brukarmoderatorhakkene som er på 9 så er eg oppe på 16 hakk, det er 16 hakk over dykk dødelege. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Der var det første desember ja, julekalender og julebrus. :xmas:

 

Eg avstår frå konkurranser som har premiar eg ikkje har behov for, så kan dei som faktisk har bruk for ein PSU eller som tar seg bryet med å selge den få vinne. Eg antar dette blir lagt merke til av juryen som trekker lapper og auker mine sjanser med 7 hakk. Legg ein det saman med brukarmoderatorhakkene som er på 9 så er eg oppe på 16 hakk, det er 16 hakk over dykk dødelege. :)

 

Henger meg litt på den, men så lenge jeg ser det er no jeg kan gi i julegave til noen så er jeg med. Eller at jeg rett og slett kan gi det bort til noen som har behov for det :)

Men ser jeg null mål og mening deltar jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...