Gå til innhold

Test: HTC Touch HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra http://www.goblue.dk/product.asp?product=2353 men det er jo fordi jeg bor i Danmark og tjener danske penger.

Med den elendige norske kronekursen for tiden tenkte jeg å la min mor kjøpe den i Norge, og ta den med til meg.

Men selv med en kurs på 0,83 i forhold til dansk krone, så er den billigere her nede.

Bor i Danmark jeg og, derfor jeg lurte.

 

Ser de har den på lager hos Mobilutsalg.dk

Lenke til kommentar
Funksjonaliteten overgår muligens iPhone, men et minus til denne telefonen er Windows Mobile... Andre er at det følger med stylus.. Tror jeg ville savna multitouch..? Det blir vel litt som å skrive med en finger når man skal knote ned en sms.

 

Må si jeg er enig, hadde vært mye bedre om man hadde måttet kjøpe stylusen som ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Nå har jo ipod touch middelmådig lyd da..

 

Men etter hva jeg har lest så skal lyden i touch HD være rimelig bra:

 

 

Audio is quite up to standard in fact, having great noise level, dynamic range and stereo crosstalk readings. The IMD and THD levels are also decent, albeit not spectacular.

 

It seems as though HTC have put some sort of filter in the Touch HD, resulting in the frequency response graph you can see posted below.

 

Sier GSMarena!

Lenke til kommentar

Jeg var i min lokale Mobilsjappe (hvor jeg har kjøpt mine 3 siste mobiler) og skulle preordere Touch HD, men fikk til svar ar de og flere kjeder nå boikotter HTC pga HTC nekter å følge norsk forbruker lov...?

 

Noen som har mer informasjon angående dette.?

Forøvrig landsdekkende kjede.

 

Så jeg fikk ikke bestillt meg HTC, de tok ikke inn nye...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Jeg var i min lokale Mobilsjappe (hvor jeg har kjøpt mine 3 siste mobiler) og skulle preordere Touch HD, men fikk til svar ar de og flere kjeder nå boikotter HTC pga HTC nekter å følge norsk forbruker lov...?

 

Noen som har mer informasjon angående dette.?

Forøvrig landsdekkende kjede.

 

Så jeg fikk ikke bestillt meg HTC, de tok ikke inn nye...

Ikke hørt om det, og hvilken lov er det de bryter?

Lenke til kommentar

Derfor jeg spør her... ;)

Forbrukerkjøpsloven..?

 

Som kjøper har jeg sikkert samme rettigheter, men som HTC opererer så må utsalgsted/selger dekke kostnadene ved forbrukerkjøpsloven...?

 

Foreksempel:

§ 30. Gjennomføring av avhjelp

 

Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...