Gå til innhold

Test: HTC Touch HD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nesten litt lyst på den siden jeg ødela min gamle iPhone. Men, jeg ser den leveres med pekepinne. Skjermen er ikke av ripefritt glass heller, såvdt jeg forstår. Kan man installere Android på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er egentlig samme prinsippet på en pc og Touch HD hva lagg og ytelse angår.. kjører du for mye samtidig, blir naturlig nok både pc'en og Hd'en lagge og utføre oppgaver tregere... Lukk det du ikke bruker - enkelt og greit :)

Skrevet

Fikk tafset på en torsdag forrige uke, og jeg likte ikke helt plastikk-følelsen. Min iphone virker fortsatt mye mer stilren, spesiellt med tanke på skjermen og metallet rundt. En Touch HD med skikkelig glass-skjerm, og utførelse i metall, passer meg midt i blinken :)

Skrevet

Funksjonaliteten overgår muligens iPhone, men et minus til denne telefonen er Windows Mobile... Andre er at det følger med stylus.. Tror jeg ville savna multitouch..? Det blir vel litt som å skrive med en finger når man skal knote ned en sms.

Skrevet

Skrive med en finger? Så du pleier å trykke ned mange taster samtidig når du skriver på et tastatur? :)

Det at det er Windows Mobile og at det følger med stylus er jo bare positivt.

Skrevet
Funksjonaliteten overgår muligens iPhone, men et minus til denne telefonen er Windows Mobile... Andre er at det følger med stylus.. Tror jeg ville savna multitouch..? Det blir vel litt som å skrive med en finger når man skal knote ned en sms.

Må si jeg er enig, hadde vært mye bedre om man hadde måttet kjøpe stylusen som ekstrautstyr.

Skrevet

Nå har jo ipod touch middelmådig lyd da..

Men etter hva jeg har lest så skal lyden i touch HD være rimelig bra:

Audio is quite up to standard in fact, having great noise level, dynamic range and stereo crosstalk readings. The IMD and THD levels are also decent, albeit not spectacular.

It seems as though HTC have put some sort of filter in the Touch HD, resulting in the frequency response graph you can see posted below.

Sier GSMarena!

Skrevet (endret)

Standardoppsettet på lyden er ikke noe jeg tar av meg hatten for, selv om den er veldig klar og sånn.. Etter litt leking med equalizeren er lyden strålende, og det knuser lyden i min tidligere mp3 spiller, som nå er veeeldig pensjonert :p

Endret av Porcelina
Skrevet (endret)

Jeg var i min lokale Mobilsjappe (hvor jeg har kjøpt mine 3 siste mobiler) og skulle preordere Touch HD, men fikk til svar ar de og flere kjeder nå boikotter HTC pga HTC nekter å følge norsk forbruker lov...?

Noen som har mer informasjon angående dette.?

Forøvrig landsdekkende kjede.

Så jeg fikk ikke bestillt meg HTC, de tok ikke inn nye...

Endret av Scorpioen84
Skrevet
Jeg var i min lokale Mobilsjappe (hvor jeg har kjøpt mine 3 siste mobiler) og skulle preordere Touch HD, men fikk til svar ar de og flere kjeder nå boikotter HTC pga HTC nekter å følge norsk forbruker lov...?

Noen som har mer informasjon angående dette.?

Forøvrig landsdekkende kjede.

Så jeg fikk ikke bestillt meg HTC, de tok ikke inn nye...

Ikke hørt om det, og hvilken lov er det de bryter?

Skrevet

Derfor jeg spør her... ;)

Forbrukerkjøpsloven..?

Som kjøper har jeg sikkert samme rettigheter, men som HTC opererer så må utsalgsted/selger dekke kostnadene ved forbrukerkjøpsloven...?

Foreksempel:

§ 30. Gjennomføring av avhjelp

Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig.

Skrevet
Som kjøper har jeg sikkert samme rettigheter, men som HTC opererer så må utsalgsted/selger dekke kostnadene ved forbrukerkjøpsloven...?

Det var jeg aldri borti i min karriere som forhandler.

Skrevet

de har gått med på Apples's krav til produktplassering og hvordan butikken skal se ut, så Apple hadde de inne...

Men HTC derimot...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...