Gå til innhold

Anmeldelse: Resistance 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synnes anmelderen bommer litt på den Norske oversettelsen, den er definitivt ikke så ille som han skal ha det til og jeg synnes faktisk det er sjarmerende og bra at det har blitt tatt initiativ til å oversette til Norsk.

 

Selvsagt ting kan gjøres langt bedre , men jeg satser på å fullføre spillet med både engelsk og norsk tale.

 

Utifra det jeg har spillt hittil greier jeg ikke helt å se hvorfor dette spillet ikke fortjener en 8 er i det minste.Ting er i alle fall ganske så episke i skala og det mangler ikke på innlevelsefølelse i det minste, noe som jeg i alle fall synnes er en mangelvare på veldig mange spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen flere innlegg er fjernet. Innlegg herfra skal ha en relevans for trådens tema: Resistance 2.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

7/10? Jeg er faktisk i sjokk. Ikke fordi av hype eller noe, men fordi når jeg leser anmeldelsen så føles det ut som 8/10 nesten hele veien. Også har jeg spillet og har spilt en del, og det er ganske så fantastisk og. Online er jo nesten uslåelig, fabelaktig.

 

Er bare å se på mange andre anmeldelser rundt på nettet også vet man at dette imponerer litt mer en selve "10/10" Gears of War 2 på mange måter som gjør spill gøyere (tenker ikke på grafikk). Men, hver sin smak :)

Lenke til kommentar

Hvis man setter karakteren og anmeldelsen av dette spillet opp mot anmeldelsen/karakteren til Far Cry, så mener hvertfall jeg at det er noe som ikke stemmer.

 

Far Cry må være det mest overhypa og betalingsroste drittspillet siden Assassin's Creed. Typisk spill som kommer fra Ubisoft med MASSE markedsføring, betalte turer for skribenter for betatesting og presentasjoner, og lasser inn gode karakterer over hele nettet.

 

Men når alt kommer til alt, er det ett ensformig og lite gjennomført drittspill som ikke klarer å leve opp til den sinnsyke hypen den har fått igjennom Ubisoft sin offensive markedsføring.

 

Men Resistance 2 derimot er et spill som er mer eller mindre konstant variert igjennom hele spillet, og imponerer hele veien igjennom. Det er storslått og episk, imotsetning til Far Cry som er interessant de 2 første timene, også skjønner du at spillet egentlig bare er en teit og dårlig fps-versjon av Oblivion.

 

Skal ikke komme med store anklager her, da jeg er en person som faktisk (!) står i veldig stor respekt av gamer.no som spillside og anmeldere..

 

Men når 2 av ubisofts spill - Far Cry 2 og Assassin's Creed - begge er spill som blir forhåndshypet til de grader, håver inn gode anmeldelser verden over, men likevel blir slaktet av brukere på alle forum.. så kan man egentlig begynne å lure på hvordan arbeidet blir gjort når disse anmeldelsene til Ubisofts spill blir satt på trykk.

Lenke til kommentar
Er heilt klart enig i AC og hypen der, for det spillet var eit sannt lite hellvete å heile tatt orke å gjennomføre, men det lot seg gjøre med mye godvilje.

 

FarCry 2 kan eg ikkje uttale meg om.

Tror faktisk ikke jeg har lest om en eneste person over 10år på forumet vårt (catchgamer sitt), som har spilt Farcry 2 fra start til slutt, og fremdeles mener det er et toppspill.

 

Skulle jeg anmeldt det selv, tror jeg personlig jeg hadde endt på 5-6/10.

Lenke til kommentar

Først en liten rettelse: Våpenet heter ikke "Bullshot" (wtf?) men "Bullseye"...

 

Skjønner heller ikke sjueren, jeg synes spillet er dritartig, både single player og online (spesielt co-op).

 

Skjønner heller ikke anmeldere som klager over at det er for vanskelig. Skjermen rister og kameleonene høres når de er i nærheten. De dreper deg med ett slag, men du dreper også dem med ett hagleskudd. Personlig synes jeg bare dette er en artig utfordring, på samme sett som at du gjennom hele spillet er nødt til å søke dekning i stedet for bare å løpe sporadisk rundt og skyte vilt rundt deg.

 

Men, men, er vel smak og behag dette også antar jeg... 9/10 fra meg.

Lenke til kommentar
Men når 2 av ubisofts spill - Far Cry 2 og Assassin's Creed - begge er spill som blir forhåndshypet til de grader, håver inn gode anmeldelser verden over, men likevel blir slaktet av brukere på alle forum..

 

Det var da voldsomt.

 

Jeg storkoste meg med både Far Cry 2 og Assassin's Creed, og så vidt jeg vet er jeg til og med over ti år gammel.

 

Syntes det er litt merkelig at Resistance 2 fikk den samme karakteren som sin forgjenger. Du ser jo klart en forbedring i singelplayer og multiplayer.

 

Så har det også gått noen år siden sist.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...