Gå til innhold

Min DELL inspiron 1520 brukar *Ekstreme* mengder CPU kraft på enkle oppgåver.


AshtraY

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Intel Centrino Duo prosessoren min på min Dell Inspiron 1520 brukar svært mykje prosessorkraft på ofte "enkle" oppgaver.

 

Football manager 09 går svært svært treigt, eit spel som på andre laptopar, til bekjente, går ganske mykje meir smooth. Og dette er laptopar som på papiret er dårlegare.

 

Når eg dreg eit vindu(f.eks MSN vinduet) rundt på skjermen/skrivebordet skapar det, midlertidig, ei stor mengd "kopiar" hengande etter. Dette gjeld samtlige vindu windows har å by på. Sjekka nyleg på Windows Oppgavebehandling at CPU bruken skyt opp rundt 40% når eg gjer ei slik handling.

 

Loading av diverse ikon når eg browsar datamaskina tek også mistenkeleg lang tid. Når eg sjekka windows oppgavebehandling og bruk av CPU kraft då eg lastar inn ei mappe med ulike snarvegar på, på skrivebordet, brukte CPU'en 100% kraft..

 

Statusen på Harddiscen ligg vel på 27 gb ledig av 250gb. Brukar ofte diskdefragmentering og ymse verktøy.

 

Skjermkortdriveren min er vel nest nyaste nvidia driveren, som er modifisert slik ein kan innstallere den på laptopen. (Velgte denne løysninga grunna Dell sin nyaste driver er nermare 1 år gamal)

 

Kva kan dette skuldast?

 

Mvh Sverre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...