Gå til innhold

Rykteflom om Playstation (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7
Kuttes PS3 prisene kjøper jeg en på flekken!

Second that. Heldig at jeg har bursdag i Mars :dribble:

Mars er good, *GLede meg :dribble: *

 

Jeg sjønner meg ikke helt på PS3 prisene.. jeg kjøpte en ny fra butikk i HK ifjor til 1800,- det er jo hva 360'n går for :hmm:

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er vel dårlig nyheter for sony. Det blir vel ikke kjøpt like mange playstation til Jul når det kanskje blir 1000kroner billigere et par mnd etterpå.

 

Må huske at et fåtall vil få med seg dette ryktet. Så tror ikke det har så mye å si. Jeg er stadig overrasket over folk som ikke har fått med seg diverse innen spillindustrien som er old for meg.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min for skal vi se :hmm: ... 6000kroner. Det er veeldig lenge siden. Nå koster den vel rundt 3999kroner. Hvis det er for dyrt så glem playstation3. Man kan ikke vente mange år bare for å få satt ned prisen. Skal du ha en playstation så kjøp det. Nå er det ca 4mnd til mars. La oss si at playstation kuttes med 1000kroner. Har det verdt å vente 4mnd? Du sparer 1000kroner.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min for skal vi se :hmm: ... 6000kroner. Det er veeldig lenge siden. Nå koster den vel rundt 3999kroner. Hvis det er for dyrt så glem playstation3. Man kan ikke vente mange år bare for å få satt ned prisen. Skal du ha en playstation så kjøp det. Nå er det ca 4mnd til mars. La oss si at playstation kuttes med 1000kroner. Har det verdt å vente 4mnd? Du sparer 1000kroner.

 

De fleste veier jo gleden de får av produktet kontra prisen, det er jo helt vanlig. Om det er verd å vente for å spare og få større utvalg spilltitler blir jo litt smak og behag.

 

AtW

Lenke til kommentar

God of War 3 viste vi kom til PS3, intet nytt der.

PS3 kommer til å bli satt ned i pris, ingen ting nytt der heller.

 

PS3 er den siste hjørnesteinen i min konsollsamling, trenger bare den så er byggeværket ferdig. Og jeg gleder meg til God of War 3, å slite armene av mytologiske beist er fin fin underholdning. Eller om armer ikke er din ting, slit av dem hodet.

Lenke til kommentar

Sparer entuiasmen intill spillet kommer ut, tenker på GOW 3, man vet hva sony er kapable om *host e5 og killzone2*... Att det kommer en prisnedgang er ikke noen bombe mtp att erkerivalen koster en del mindre og har ett stort spillbiblotek. Syntes heller Sony burde satse på å få eksklusive 1st party titler som fenger og flere spill ut på markedet for de aller fleste kjøper for å spille og ikke la den støve ned for mnd i løpet av året i påvente av gode spill.

Lenke til kommentar

Noen må forklare japanerne konseptet Jul. Hvis noen ikke var klar over det så er Jul den tida da alle Europeere kjøper gaver til hverandre og bruker sinnssykt mye penger på det. Jula er 24 Desember ikke 24 mars...

 

Kanskje de ikke følger Europeisk kalender og har bomma på datoen? Kinesisk nyttår pleier jo å være på vårparten en gang. Det er nok forklaringen. Jeg ringer Sony Japan i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Besides, hvem bruker vel livet sitt på å vente. Jeg skal si deg, Henry, at det funker utmerket å gjøre andre ting en liker å drive med mens en "venter". Akkurat på samme vis som en venter på å fylle nok et år. En setter selv grensen for nøyaktig hva en gidder å gi for en PS3. Jeg for min del kan fint "vente" til den i alle fall har slanket seg litt. Skjer ikke det så er jo bare det SÅ synd.

 

Apropos det europeiske markedet for PS3: skjønner meg bare ikke på de britene...

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Hver enkelt får vurdere om den er verdt pengene. For meg var det helt uaktuelt å betale 6000 kroner på lanseringsdagen da det var praktisk talt ingen spill jeg virkelig hadde lyst på. Nå som den er blitt klart billigere, MGS4 og LittleBigPlanet er ute og blu-ray begynner å bli interessant, så slår jeg til.

 

Jeg tror ikke PS3 virkelig "tar av" hos folk flest før den er nede på 2000 kroner.

Lenke til kommentar

PS3 blir å ta av når den ligger på en konkuranse dyktig pris eller klarer å sporte et spilltilbud som er annerledes enn X360's bibliotek. Jeg tror at mange ser på PS3 som en dyrere utgave av X360 ettersom begge 2 har et tilnærmet likt bibliotek som for det meste består av blod, gørr og helvette, med hederlige unntak.

 

Med andre ord, det er intent "nytt" med PS3 sett fra forsiden. Om PS3 kommer ned på 2k lappen kan det hende de klarer å kapre markedet. Om det da ikke er for sent.

Lenke til kommentar
PS3 blir å ta av når den ligger på en konkuranse dyktig pris eller klarer å sporte et spilltilbud som er annerledes enn X360's bibliotek. Jeg tror at mange ser på PS3 som en dyrere utgave av X360 ettersom begge 2 har et tilnærmet likt bibliotek som for det meste består av blod, gørr og helvette, med hederlige unntak.

 

Med andre ord, det er intent "nytt" med PS3 sett fra forsiden. Om PS3 kommer ned på 2k lappen kan det hende de klarer å kapre markedet. Om det da ikke er for sent.

 

Vet ikke helt om jeg er enig, personlig synes jeg PS3 har et noe mer interessant bibliotek enn x360, 360 har ikke mange interessante spill som man ikke får på PC eller PS3, PS3 har noen som man ikke får på PC eller x360.

 

AtW

Lenke til kommentar
GoW 2 ble jeg så sur på at jeg ikke har gjennomført det enda. Tror ikke jeg gidder heller, spennende var det ikke. Håper 3-eren tilfører noe nytt, særlig til kontrollsystemet.

 

 

sur på ? Kjøpte både GOW1 og GOW2 til min ps3.. først spillte jeg eneren og for et fantastisk kult spill, men toeren tok jo bare kaka rått, rått spill :)

 

absolutt bra nok til at det skal dras frem igjen før gow3 kommer som oppvarming :)

Lenke til kommentar

Selv betalte jeg 5500 for over et år siden, og jeg hadde glatt betalt det igjen. Maskinen er ovelegen og blir FLITTIG brukt. Men det er vel kanskje endel folk som sitter å venter på at prisen skal synke betraktelig før de kjøper. Nå ligger vel prisen på rundt 3500 noe jeg synes er veldig levelig, men for all del :)

 

God of War 3 blir konge! gleder meg helt vilt :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...