Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forsto det riktig så tok "hvitost" merkelig nok igjen gulost på en magisk måte forrige gang og det er overraskende mange moderatorer med diffuse moralske holdninger på "hvitost"-siden.

 

Skal nok se at det ble jukset litt forrige gang og selv om marginen er på den riktige siden skal vi ikke se bort ifra at det "plutselig" dukker opp noen nye "hvitost"-brukere på slutten. Hmpf.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
I den forrige tråden ble det også avdekket relativ massiv juksing av gulostinger. Lenge lå også hvitost under med noen titalls, men fornuften seiret til slutt.

 

Det overrasker meg ikke at det var gulostingene som ble avdekket som juksere. Det er bare til å se på moralen her i tråden, er en haug med usaklige utsagn. Skitne triks er noe hvitostinger vil heve seg over. :)

NEI til spredning av dårlige holdninger, takk!

Debatt burde skje på eit nøytralt nivå, utan forsøk på å "lure inn" argument at oss gulostingar er nokre juksepavar.

Lenke til kommentar
Hvis jeg forsto det riktig så tok "hvitost" merkelig nok igjen gulost på en magisk måte forrige gang og det er overraskende mange moderatorer med diffuse moralske holdninger på "hvitost"-siden.

 

Jeg vet ikke demografien denne gang, men forrige gang var det nok et massivt flertall av gulostinger i teamet. Er mange fra østlandet i teamet fortsatt, så vi har vel ikke helt klart å rydde opp i akkurat det enda.

 

Jukset kom forøvrig fra brukere. Spesielt med å opprette nye brukere. Det svingte begge veier, eneste jukset vi klarte å påvise var ved et par tilfeller hvor gulost tok igjen (og gikk forbi) hvitost. Håper og tror folk holder seg for god for dette i denne runden, selv om det er snakk om noe så utrolig viktig som ost. :)

Lenke til kommentar

Du kan være inne på noe ja. Hadde dette vært snakk om noe så trivielt som stortingsvalget eller om vi skal ha dødsstraff så greit nok, men her er det snakk om ost og dette kan bli stygt. Jeg tror det eneste som hindrer et fullstendig sammenbrudd på Internett er at vi i hvert fall alle sier brunost.

Lenke til kommentar

Sist gang debatten ble tatt opp, så ble den preget for mye av ekstremisme fra Gulostingene noe som førte til problemer vi Hvitostinger brukte lang tid på å rette opp. Sverting, eller i dette tilfellet: guling, av Hvitostingenes sannhetskampanje var ytterst rystende og nedverdigende, og dette førte til at flere måtte trekke seg fra debatten.

 

Nå som tiden har gått, debatten har lagt seg stille etter at folket har talt med sin rene, rungende og respektable røst, så håpte vi Hvitostingene at saken ville ligge død, men ekstremister fra Gulostingene vil ikke ta til seg sannheten, og de hisser opp tidligere tilhengere og muntrer opp til voldelige og ulovlige aksjoner slik de gjorde for to år siden. Resultatene viser allerede at Gulostekstremistene ikke skyr noen midler for å manipulere resultatene. Stjeling av forumidentiteter, opprettelse av nye og daglige bestikkelser til teknikerne for å "unngå" og se forfalskingen av resultatet.

 

Heldigvis har vi noen som ikke lar seg bestikke. Jeg snakker selvfølgelig om hovedtalsmannen for Hvitostingenes sak. Nemlig Dotten. Hans engasjement i saken, kombinert med hans karismatiske natur har ført ham opp til en posisjon i de høyere ranker blant Hvitostingene. Det er sjeldent at man klarer å omvende Gulostinger, men Dotten har fått flere enn noen annen jeg vet om til å vende om og godta sannheten.

 

Vi kjemper ikke bare for å beskytte sannheten fra korrupsjon, feiltolking og vranglære, men også for å sikre de fremtidige generasjoners rett til å hyle ut "HVITOST!" i gatene. Dette er ikke bare en kamp om hvem som har rett, men også en æressak! Gulostingene angriper igjen og igjen med skitne angrep, men Hvitostingene har Folket bak seg, og vi vil derfor sikre oss seieren nå og!

 

Så til alle Hvitostinger! Beskytt dere mot Gulostingenes skitne triks, deres forfalskning av sannheten og deres gjentakende juks i stemmeprossessen. Hvitostinger, stå støtt sammen i kampen mot Gulostfascistene, og avgi deres rene og edle stemme til sannheten. Sannheten om hvitosten!

Lenke til kommentar
Hvorfor i heite huleste grønneste tjukkeste granskogen skal man kalle en GUL ost for HVIT. Logikken er bare ikke der!

 

Dessuten er det vanskelig å se hvithvit bakgrunn, så derfor er det bedre å si GUUUUUL

 

Og ei gulrot heter vel kanskje oransjerot?

Jævlig bra poeng.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
conflict, herregud. Argumentet holder ikke, det har vi sagt mange ganger!! Dere har faktisk eneste argument, mens vi har mange tusen ;)

Som for eksempel ... ?

 

Hvorfor i heite huleste grønneste tjukkeste granskogen skal man kalle en GUL ost for HVIT. Logikken er bare ikke der!

 

Dessuten er det vanskelig å se hvithvit bakgrunn, så derfor er det bedre å si GUUUUUL

 

Og ei gulrot heter vel kanskje oransjerot?

Gulost er da enklere å si enn hvitost. Samme som gulrot er lettere å si enn oransjerot. Det er da for all del logisk. Men tro du meg, fant de på et annet navn på gulrot, skulle jeg støtta det for alle penga! Problemet når vi går over på ditt forslag er: hvor går grensa? Skal poteter bli brunrot og jordbær bli rødlitentingmedprikkerpå?

 

hva med en tråd med tittel "Geitost vs gjetost vs brunost"?

Brunost kan lages av mye rart, både kumelk og geitemelk. Jeg sier henholdsvis brunost og geitost.

Samme her :D

Lenke til kommentar

Nyere forskning har vist at hvitostuttale har nevrologiske årsaker. Hjernen hos disse menneskene er underutviklet på en slik måte at den ikke klarer å samarbeide med taleorganet om den kompliserte artikulasjonen av "gul". Derfor sier de bare "hvit" i stedet, i hvert fall når de er tørre nok i kjeften til at det ikke blir "fpwthtpiiit". "Hviiiit. Hviiiit."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...