Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja jæj ær vitosting i am smart s-m-r-t. va er testen er den farli???? jæi sier viiit ost fårdi den ær vit.

 

Jaa, den _kan_ være farlig - for de som bare ser allting i svart-hvitt. Nå - fortell hvilken farge du ser her nå da - link for link.

 

...

 

 

Klapp, klapp, klapp. Du er sleip, og du er smart. Men ikke smart nok. Du har åpenbart brutt deg inn hos disse nettstedene, tatt bildene, endret lysforholdene og lastet dem opp igjen.

 

Jeg greide heldigvis å få tak i ett av de originale bildene. La oss ta en titt:post-38009-1228163528.jpg

 

Som jeg tenkte! Hvitt!

Lenke til kommentar
Klapp, klapp, klapp. Du er sleip, og du er smart. Men ikke smart nok. Du har åpenbart brutt deg inn hos disse nettstedene, tatt bildene, endret lysforholdene og lastet dem opp igjen.

 

Jeg greide heldigvis å få tak i ett av de originale bildene. La oss ta en titt:post-38009-1228163528.jpg

 

Som jeg tenkte! Hvitt!

 

Ja, t.o.m skinnende Blenda-hvitt ! Jeg hadde en originallink, du har lagd din egen. Rimelig desperat nå ?

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar
Sånn. Der har du en objektiv vurdering av hvilke farger ostene dine har, Fjellvaaken. Jeg vil påstå at alle med lysverdier på over 185 er hvite oster.

 

Nja, Jeutårotulling, det hele faller gjennom i andre setningen: "Jeg vil påstå" . Skjønner jo at dere hvitinger vil påstå. Det fins ikke noe annet hvitt enn r e n t hvitt.

Den objektive vurderingen var tabellen over fargeverdier. Din subjektive vurdering av hvilke lysverdier får du stå for selv, men min er altså at de som har lysverdier over 185 er hvite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...