Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser Dotten kun hadde det i kjeften, som bergensere flest. :)

 

Jeg elsker hvitost.

 

Dette innlegget har blitt ninjaredigert av Dotten. Som dere da skjønner, så har administratorer (og ikke moderatorer) muligheter til å fjerne "redigert av"-delen. Stol ikke på noen admins.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Jeg ser Dotten kun hadde det i kjeften, som bergensere flest. :)

Det minner meg om en vits.

 

Det var i jungelen på forsommeren. Der satt tre dyreunger og diskuterte hvor de skulle på sommerferie.

Fugleungen sa: "Jeg kan fly. Foreldrene mine kan fly... Så det blir nok en flytur i år også.

Pirajaen sa: "Jeg er flink til å svømme, foreldrene mine er flinke til å svømme så det blir nok en svømmetur i år også."

Så var det krokodillen sin tur. Han sa som følger:

 

"Jeg er svær i kjeften og foreldrene mine er svære i kjeften, så det blir nok en tur til Bergen i år også."

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg ser Dotten kun hadde det i kjeften, som bergensere flest. :)

Det minner meg om en vits.

 

Det var i jungelen på forsommeren. Der satt tre dyreunger og diskuterte hvor de skulle på sommerferie.

Fugleungen sa: "Jeg kan fly. Foreldrene mine kan fly... Så det blir nok en flytur i år også.

Pirajaen sa: "Jeg er flink til å svømme, foreldrene mine er flinke til å svømme så det blir nok en svømmetur i år også."

Så var det krokodillen sin tur. Han sa som følger:

 

"Jeg er svær i kjeften og foreldrene mine er svære i kjeften, så det blir nok en tur til Bergen i år også."

 

 

:lol:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Kvifor stoppe med kvitosten? Kva med å kalle kvite mennesker for gule? Dei er jo ikkje like kvite som papir, då kan me umogeleg kunne kalle dei "kvite".

 

I'm engaging in reductio ad absurdum.

It's the logical fallacy of extending someone's argument to a ridiculous proportions and criticizing the result.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...