Xanitra Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg var nettopp innom nexus med min priest, og om Nexus er standarden for hvordan vi kommer til å oppleve ting fremover i denne nye ekspansjonen, blir dette en himmelsk opplevelse. En tur dit anbefales på det sterkeste, med en cola på skrivebordet i tillegg. edit: fikk meg forøvrig 3 upgrades derfra, 1 grønn og 2 blå. Den grønne erstattet en lilla:) Endret 13. november 2008 av Xanitra
Lycantrophe Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 (endret) Du, Xanitra, hvor blir det av bilder av Wotlk-kostymer? Endret 13. november 2008 av Lycantrophe
Xanitra Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 (endret) å ja, du husker det ja. Skal legge ut noen bilder jeg, tar bare litt tid siden det speil refleks kameraet vi har er i gamleste laget. http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=29389 denne er fra Oslo, var ikke like storslagent i Trondheim, men slik er det. Endret 13. november 2008 av Xanitra
John Keats Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Syns instancet er stygt jeg.. UK ser mye bedre ut imo, mer ekte og ikke så space-preg som har forpestet hele TBC
Bytex Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Cola på skrivebordet ja...er ikke bare EN gang jeg har knocka over flaske/glass utover tastaturet og alle papirene og cd'ene som ligger på pc-pulten.
gamer73 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Kjørte gjennom hele nexus i går med 4 stk fra guildet:) Stilig instanse:) Men selvsagt crap loot hehe. Ingenting erstattet mitt warrior dps gear. Fikk achievement Nexus hehe... Men fikk mine aller første 4 bars på xp-baren der inne så klager ikke:)
Skogslik Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Har ikkje testa Nexus enda, bare Utgard Keep siden eg starta i howling fjord. herlig instance! fikk en blå head som erstatta tier 4 headen min xD skal se om eg får testa nexus i helga!
gamer73 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 hvilken båt går egentlig til utgard keep? Jeg tok båten fra sw til valerian stronghold, men jeg vil egentlig starte i howling fjord da dette landskapet er mer digg:)
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Utgarde ble for enkel og kjedelig, så bra ut, men fytti til kjedelig. Nexus = maraudon versjon 2. Sier seg vel selv hva man synes om den da
Skogslik Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (endret) hvilken båt går egentlig til utgard keep? Jeg tok båten fra sw til valerian stronghold, men jeg vil egentlig starte i howling fjord da dette landskapet er mer digg:) du mener til Howling Fjord? da kan du ta båt fra tårnet utenfor Undercity, eller ta en båt Fra Borean Tundra til howling fjord, skal gå en mellom de to plassene. Endret 14. november 2008 av Skogslik
gamer73 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 hvilken båt går egentlig til utgard keep? Jeg tok båten fra sw til valerian stronghold, men jeg vil egentlig starte i howling fjord da dette landskapet er mer digg:) du mener til Howling Fjord? da kan du ta båt fra tårnet utenfor Undercity, eller ta en båt Fra Borean Tundra til howling fjord, skal gå en mellom de to plassene. ahh ok takk:) Skal finne den båten fra borean tundra:) Håper jeg får kameratene mine med meg til fjorden:) Hele guildet er jo samlet i Borean:(
Sneglen Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Syntes Nexus minnet mer om TK enn Maraudon, men går med på at det kan minne om en god mix av begge Det virket generelt som en ganske treg instanse - dog, bossencounters var interessante!
zennox Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Nexus var utrolig kjedelig, trangt, og ALT for flashy. Irriterende småmobs og forvirrende omgivelser og veier. I motsetning til Nexus så var Utgarde Keep top notch! Anbefaler dere en tur dit ; )
gamer73 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Nå gleder jeg meg sinnsykt til Utgarde keep:) Skal inn der i kveld håper jeg. Kan umulig være vanskelig å få en gruppe til den uansett hva klasse man er. Vi rundet nexus i går med 2 dps warriors og en warrior tank, en shaman og en paladin. Det virker som Blizzard mente det dem sa...at man ikke lenger trenger å ha en "perfekt" sammensetn av klasser for å runde en instanse.
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Nexus var brilliant, musikken fikk meg til tider til å tenke på vandringene i isgrotten i Ocarina of Time. Det aller beste var at hele gruppen min hadde aldri vært der så det ble ingen rush hit så dit av en overhyppa spirrevip av en tank. Men jeg klarte ikke å finne noe gruppe til Utgard, merksnodig nok. Forsøkte i 4 timer i går, fikk tak i 2 medlemmer men fant aldri tak i healer. Rare saker faktisk med tanke på at det er et helt nytt spill. Dog tror forklaringen kan ligge i den horden med Death knights jeg så vandrene over hele Hellfire og Zangar. Men Nexus var en utrolig nydelig dungeon.
Sneglen Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Har også opplevd tank/healer-mangel. Fikk meg til å respecce Elemental og kjøre quests.
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Har vurdert å specce tank i stede men det tar så sinsvakt lang tid å downe mobs da, med retri kjører jeg som en tanks gjennom mobs, har somregel tatt 65% health før de kommer til å pirke i meg. Dette var dog før patchen så det kan ha endret seg.
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Som warrior vil jeg påstå prot er nesten like effektivt som noe annet, så valget mitt ble enkelt, levle prot for lett å finne instancer. Har hørt at saken er en litt annen for paladins
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Får se, har ingen items nå som gir +spelldamage samt at jeg utgjør så sinnsvak god DPS nå, fikk en grønn øks som quest reward i northrend og skvat opp fra 227 buffet total DPS til 268 (ifølge Melee seksjonen av char skjemaet). Så kommer vengance 3x i tilegg oppi dette. Tror jeg hadde rundt 280 Dps med grønn øks og lett blanding av grønt/lilla/blått gear, buffet med 3x vengance etc. Utrolig morsomt å DPSen som retri nå faktisk. Men rart egentlig at det er tank/healer mangel i en ny ekspansjon, skulle tro alle hadde interesse å utforske nye instanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå