Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan si "jeg elsker deg"


Gjest Guest_1337_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_1337_*

Hei, dette har sikkert blitt spurt om før, men jeg søkte, og fant ikke noe :)

 

Kommentarer som "mann deg opp å si det rett ut" er vel kanskje gode råd, men ikke alltid så lett, synes jeg.

 

Skal ikke la denne tråden bli så lang, det blir den med snakk som dette.

 

Hvordan si "Jeg elsker deg"?

 

På en måte for oss litt mer "sjenerte" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er hvordan du sier "Jeg elsker deg":

 

På MSN:

 

Bruk hendene og la fingrene gli over tastene som trengst for å lage setningen som du er ute etter. Deretter trykker du på tasten som heter "Enter", her er et bilde:

 

r_enter.jpg

 

 

I det virkelige liv:

 

Start en diskusjon, virk glad og smil. Så sender du kommandoer til hjernen at du skal med dine stemmebånd utvikle ordene "Jeg elsker deg" og deretter la det gå gjennom munnen din så hun kan oppfatte det med sine ører.

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_1337_*
Hei, dette har sikkert blitt spurt om før, men jeg søkte, og fant ikke noe :)

 

Kommentarer som "mann deg opp å si det rett ut" er vel kanskje gode råd, men ikke alltid så lett, synes jeg.

 

Skal ikke la denne tråden bli så lang, det blir den med snakk som dette.

 

Hvordan si "Jeg elsker deg"?

 

På en måte for oss litt mer "sjenerte" :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
sei det når det feller naturlig og føles det naturligt. Ta det når den tid kjem =)

 

eg elsker deg er etter min meining sterkt misbrukt. Folk seier eg elsker deg til alt og alle uten at det ligger noke anna bak følelsane enn den nyforelska fjortis feelingen ;) Spar det til du virkelig meiner det =)

Enig. Er i alle fall ikke en av dem som misbruker det, synes det er så traigsk med folk som har vært sammen et par dager "omg elsker deg ...<3333" Kommer nok til å si det til kjæresten når jeg virkelig mener det og det føles riktig.:)

Lenke til kommentar
sei det når det feller naturlig og føles det naturligt. Ta det når den tid kjem =)

 

eg elsker deg er etter min meining sterkt misbrukt. Folk seier eg elsker deg til alt og alle uten at det ligger noke anna bak følelsane enn den nyforelska fjortis feelingen ;) Spar det til du virkelig meiner det =)

 

Signed.

 

Det gir så mye mer å kunne si de tre ordene til henne når du faktisk vet at du elsker henne. Og når du vet du elsker henne, så vet du også at du er i rett situasjon til å si det når du er der, hvis du skjønner :p

Sier du at du elsker henne uten at du selv innerst vet at du gjør det, sier du det jo pga. at hun vil at du skal si det, og det gir ingen mening, og vil ikke utgjøre noen forskjell.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Hvilket forhold har du til personen du vil si det til?

 

Hvis det ikke er noe spesielt mellom dere vil det jo være veldig upassende å si. Vent med å si det til det ikke er flaut lenger, for eksempel hvis dere har vært kjærester en stund. :)

 

Edit: Og hvorfor har du denne trangen til å si det?

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

.... Man trenger en hvis setting det er alt. Bare å samle selvtilit er ikke noe metode for de sjenerte her :p

 

Men seriøst hva skjer med alle som kommer med disse ideene sine om at du ikke skal si "Jeg elsker deg" etter så så lang tid osv. det er jo helt bort i natta. At man elsker noen det er jo bare en ordlegging vi har funnet på. Den brukes til å beskrive den rus følelsen du får av de forskjellige stoffene i hjernen som begynner og sirkulere. Love at first sight er akurat som resten. Bygger bare på kjemi det her det er ikke noe hellige saker innblandet. Faktisk syns jeg det er latterlig hvor stor deal folk gjør ut av det. Jeg elsker sånn 15 forskjellige jenter jeg :p Elsker er her et lavt nivå da, tiltrekning/kåt. Og jepp all kjærlighet starter med begjær fins ikke forskjell. Bare vi som gjennom sosiale og kulturelle forhold har lurt oss in i rare "selvsagtheter".

Lenke til kommentar

Gi henne en potet!

Og når hun spør hvorfor, gir du henne en utskrift av dette:

 

IronChef Foicite: well, there's a lot of reasons

IronChef Foicite: i mean, roses only last like a couple weeks

IronChef Foicite: and that's if you leave them in water

IronChef Foicite: and they really only exist to be pretty

IronChef Foicite: so that's like saying

IronChef Foicite: "my love for you is transitory and based solely on your appearance"

IronChef Foicite: but a potato!

IronChef Foicite: potatos last for fucking ever, man

IronChef Foicite: in fact, not only will they not rot, they actually grow shit even if you just leave them in the sack

IronChef Foicite: that part alone makes it a good symbol

IronChef Foicite: but there's more!

IronChef Foicite: there are so many ways to enjoy a potato! you can even make a battery with it!

IronChef Foicite: and that's like saying "i have many ways in which I show my love for you"

IronChef Foicite: and potatos may be ugly, but they're still awesome

IronChef Foicite: so that's like saying "it doesn't matter at all what you look like, I'll still love you"

Lenke til kommentar
.... Man trenger en hvis setting det er alt. Bare å samle selvtilit er ikke noe metode for de sjenerte her :p

 

Men seriøst hva skjer med alle som kommer med disse ideene sine om at du ikke skal si "Jeg elsker deg" etter så så lang tid osv. det er jo helt bort i natta. At man elsker noen det er jo bare en ordlegging vi har funnet på. Den brukes til å beskrive den rus følelsen du får av de forskjellige stoffene i hjernen som begynner og sirkulere. Love at first sight er akurat som resten. Bygger bare på kjemi det her det er ikke noe hellige saker innblandet. Faktisk syns jeg det er latterlig hvor stor deal folk gjør ut av det. Jeg elsker sånn 15 forskjellige jenter jeg :p Elsker er her et lavt nivå da, tiltrekning/kåt. Og jepp all kjærlighet starter med begjær fins ikke forskjell. Bare vi som gjennom sosiale og kulturelle forhold har lurt oss in i rare "selvsagtheter".

 

Dude, du er delvis ute på jordet. Du blander forelskelse og elske. Det er 2 vidt forskjellige ting. Det ordet som beskriver den "rus-følelsen" du får av en annen person, kan vi kalle eksempelvis forelskelse, eller at man er betatt. Å virkelig elske noen er en så herlig, deilig, avslappende, trygg følelse at du kan ikke ha vært i nærheten av å elske noen. Det er egentlig litt vanskelig å forklare, men man bare vet når man elsker noen. Sånn var det ihvertfall med meg.

 

Som brutal_mann sa, du sier bare "jeg elsker deg" om det kommer rett fra hjertet, og du virkelig mener det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...