Gå til innhold

Pentax diskusjonstråd: Tråden for digitale Pentaxianere.


Anbefalte innlegg

Gjest member-296438

 

Det er vel ganske mye trafikk der om dagen. 

Nja, eg kjem til ei side om Default Parallels Plesk Panel med bl.a. teksten: "This page is generated by Parallels Plesk Panel, the leading hosting automation software. You see this page because there is no Web site at this address."

 

Det ser m.a.o. ut som det er litt meir seriøst enn berre litt mykje trafikk.

 

 

 

Ingen fare.....Oppe og går igjen, etter vedlikehold:-) Hadde samme melding på min hjemmeside i helga, som er hostet hos One.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

31,5 timer igjen! Onsdag kl 22 23 norsk tid skjer det. :dribble:

 

Pentaxforums går som forventet bananas. Lekkasjene er mange og antagelig blandet med litt villedende rykter, feiloversettinger og manglende info. Men det begynner å tegne seg et godt bilde av hva som blir lansert, og det er mye bra! :D

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et spørsmål til de teknisk anlagte her :)

 

There's no question that the DA* 60-250mm is superior optically, and this difference can most easily be observed on the Pentax K-3, which out-resolves the HD 55-300mm with its 24-megapixel filter-less sensor.

 

Sitatet er fra pentaxforums' anmeldelse av 55-300mm (link:http://www.pentaxforums.com/reviews/hd-pentax-da-55-300mm/conclusion.html)

 

Hva vil det si at objektivet er 'out-resolved', har også objektiver en målbar oppløsning? Betyr det at mer avanserte sensorer (i det minste flere MP) utdaterer eldre objektiver? Vil ikke det i så fall etterhvert desimere objektivparken, som slik jeg forstår det anses som et av Pentax' store salgsargumenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...