Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig, nå er jeg lei. De norske er for gode i forhold til resten, og det må gjøres endringer i sporten for at ikke interessen for langrenn på kvinnesiden skal forsvinne helt for min del. Om man kunne balansert bruk av ressurser, eller hatt lik smøring eller noe annet vet jeg ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun skin-ski og skøyteski uten noen form for preparat, forvaltet av FIS eller utstyrsleverandør, utdelt på startstreken og levert tilbake igjen umiddelbart etter målgang :)

• Liker 1
Skrevet

Hvem skal få levere skiene? 

Det er for mye penger inni dette til at det blir et reelt alternativ med det første. Men det er helt klart at Norge har et for stort forsprang. Nå er det jo heller ingen ulempe med 5 mot 1 i dag.....

Skrevet

Johannes og Klæbo ser ut til å bli våre to STORE medaljehåp i OL :D

På damesiden er jo alle norske håp, bortsett fra skiskyterne da :p

Tror Norge skal toppe medaljelista i OL hvertfall  :yes:

Skrevet

Johannes og Klæbo ser ut til å bli våre to STORE medaljehåp i OL :D

På damesiden er jo alle norske håp, bortsett fra skiskyterne da :p

Tror Norge skal toppe medaljelista i OL hvertfall  :yes:

Det er såpass mange øvelser der Norge ikke har medaljesjanser at det tror jeg blir vanskelig. USA kommer jo til å tapetsere pallen i div skicross og snowboard øvelser. Kunstløp, etc

Skrevet

Sundby, Holund og Hegstad Kruger tatt ut til OL. Et grep for at en eller flere av de kan stå over TDS så Northug kan klemmes inn dit uten resultater?

Skrevet

Flere her har hånet Northug og sa at han har ikke bevist noe i år. Men det har Sundby heller IKKE! Han har aldri presentert noe under noen mesterskap, så har han sugd balle i denne sesongen. Likevel er han tatt ut på forhånd til OL og fått plass i Tour de Ski. 

Hetland og Løfthus er to mest kvalme personer for øyeblikket, jeg tror at de er til og med kvalmere enn Trump er.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sundby uten astmamedisinen sin = ingen pall.

Northug kan bare legge opp. Hetland og Løfthus er to idioter som skulle vært sparket og går nå aktivt inn for å holde Northug utenfor. Trynefaktor. Trodde vi var ferdig med slikt.

Endret av Lami
  • Liker 1
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Northug har gjort så mye for norsk langrenn at han burde fått stilt så lenge han selv hadde et ønske om det.

Skrevet

Men det er ingen som vet hva nivå han ligger på. Det blir bare gjetning. Og da bør man stole på den største navnet i norsk langrenn når han sier at han er klar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...