Gå til innhold

WoW-spillere «kommer hjem» (PC)


Anbefalte innlegg

Sant nok, det jeg dog reagerer på er Kidz som påstår at Outland ikke har noe med WoW eller Warcraft å gjøre..

 

Jeg likte faktisk Outland.

 

Nå skal jeg tusle ut på en pinne og påstå at det å kalle de som ikke likte det futuristiske preget i Outland for "Kidz" ikke akkurat gjør deg til rosinen i pølsa heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ALV: han kaller ikke de som ikke liker outland for kidz, han kaller de for kidz som mener at outland ikke har noe med historien i Warcraft å gjøre.

 

Beklager, jeg skulle utdypet meg selv litt mer. Å påstå at Outland ikke har noe med Warcraft å gjøre, er ganske sært, siden Azeroth uten Orcs hadde vært en ganske tamm plass. Dvs, Warcraft hadde ikke eksistert (les; Orcs and Humans, wc1).

 

Og selv om det argumentet virker ganske lite .. gjennomtenkt, er det fortsatt ikke noe bedre å navngi de som mener det "Kidz". "Unger" hadde i så fall vært bedre, eventuelt "tufser".

 

edit; Ordfeil.

Endret av ALV
Lenke til kommentar
Vender selv hjem etter å ha prøvd AoC i hele to dager før jeg ga opp drittspillet. Etter det har jeg stort sett holdt meg unna alt som heter spill, men WotLK er selvsagt forhåndsbestilt - og jeg vender tilbake til Warcraft-universet :D

 

AOC er det levende beviset på at innhold (spillet er gørrkjedelig etter LVL 20) er langt viktigere enn grafikk (som forøvrig er den beste grafikken i MMORPG hittil). Tipper de går konkurs om ikke lenge. Sist jeg logget inn på Ahriman serveren min fantes det ikke en eneste person online. Da er det ille.

Lenke til kommentar
Og selv om det argumentet virker ganske lite .. gjennomtenkt, er det fortsatt ikke noe bedre å navngi de som mener det "Kidz". "Unger" hadde i så fall vært bedre, eventuelt "tufser".

 

Jeg brukte ordet "kidz" for å understreke generaliseringen, og usakligheten til flere av kritikerne til at Outland i det hele tatt ble innført i WoW, for det meste drittunger som ikke en gang visste om Warcraft da WoW kom ut.

 

Jeg vil understreke at jeg ikke sier at jeg er "bedre enn de" fordi jeg kan historien, men man må lure litt på seriøsiteten og tankegangen til enkelte når de påstår at Outland har absolutt ingen betydning for Azeroth og burde heller dermed ikke være med i WoW.

Det er ytterst få av de, men de finnes, og siden det er ganske mange "unger" som spiller WoW, vil jeg heller bruke en litt mer nedlatende (hvis man kan kalle det dèt) versjon av ordet som "Kidz" for å understreke at jeg ikke mener alle unge som spiller WoW, men den ytterst tanketomme delen av disse.

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Nekter å tro at det er 11 miilioner aktive brukere. Det er nok heller 11 millioner betalende brukere. Jeg er en av de betalende, men er ikke noen aktiv bruker (ikke vert inogget på over 3 måneder).

*edit*

Du fikset på posten din, ja...

 

Det har alltid vært snakk om 11 millioner aktive -kontoer-. Om det blir spilt på de kontoene eller ikke har ingenting å si.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Er ikke overasket. WoW er så bra som et mmorpg noengang kommer til å bli.

Selv hadde jeg en 1 års periode med fri fra wow, før jeg begynte igjen.

 

edit:

46 prosent av de som oppga Warhammer Online har gjort det samme

 

Flott å se at rundt halvparten av de 400k som dro fra WAR dro tilbake til WoW istedenfor :wee:.

ikke 46% av 400 000, men 46% av de som sluttet å spille

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar
Tja, jeg aktiverte WoW-kontoen min igjen for en stund tilbake, og brukte en dag på å oppdage at WoW er blitt gammelt og grått.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe WoTLK, og kontoen kommer ikke til å betales videre for når den utløper. Vennligst ekskluder meg fra statistikken!

Det er da langt ifra gammelt og grått! :ohmy:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...