Gå til innhold

WoW-spillere «kommer hjem» (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk

Dere 6-åringer bør kanskje lære Norsk først? :p

Er noen som ikke gidder å skrive helt korrekt grammatisk norsk.

Kjenner karen og veit han klarer å skrive rent. -.-"

Lenke til kommentar
d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk

Spiller du wow? Eller har du bare sett south park episoden av wow?

 

for meg virker det som det siste alternativet :tease:

 

(den episoden er drit fet btw :!: )

Lenke til kommentar

jeg spiller WoW ja. men er griser nesten igjennom hele spillet da. samme hvor du drar så er d boars. hellboars, infected boars. huge boars. de følger deg igjennom hele spillet. å ikke kom å si jeg ikke kan spille WoW^^ 2 feats of strenth achievments^^ first 80 warlock å orc

Lenke til kommentar
Sant nok, det jeg dog reagerer på er Kidz som påstår at Outland ikke har noe med WoW eller Warcraft å gjøre..

 

Jeg likte faktisk Outland.

 

Nå skal jeg tusle ut på en pinne og påstå at det å kalle de som ikke likte det futuristiske preget i Outland for "Kidz" ikke akkurat gjør deg til rosinen i pølsa heller..

 

Nå har ikke jeg smakt en pølse med rosin i, men selv synes jeg det utsagnet høres direkte kvalmende ut. Jeg er fullstendig klar over at det bare er en talemåte, men uansett...

Endret av Jesusball
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...