Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som det ser ut for meg er skorpionen helt urelatert, og en separat tattis.

 

Selv om jeg lo av volvo-tattisen, er den egentlig ikke "dummere" enn mange andre, om man tenker etter.

Folk som er lidenskapelig interessert i et band f.eks, og tatoverer bandlogo/navn/sangtekster, er ikke noe "bedre" enn en annen som tatoverer lidenskapen sin. Denne kisen har tydeligvis Volvo som sin lidenskap.

Lenke til kommentar
Som det ser ut for meg er skorpionen helt urelatert, og en separat tattis.

 

Selv om jeg lo av volvo-tattisen, er den egentlig ikke "dummere" enn mange andre, om man tenker etter.

Folk som er lidenskapelig interessert i et band f.eks, og tatoverer bandlogo/navn/sangtekster, er ikke noe "bedre" enn en annen som tatoverer lidenskapen sin. Denne kisen har tydeligvis Volvo som sin lidenskap.

 

Selv om du liker et merke/band, er du ikke fritatt for at det skal se bra ut.. Jeg har til og med sett fotball logoer som ser bra ut. Det der vare både stygt og dårlig utført..

Lenke til kommentar
Det aller meste jeg har sett, ender opp som dette. Blasse, utvaskede farger jevnt over, samt svært blasse områder hvor huden vanligvis skiftes ut mye. Så, nei, det er fortsatt ikke noe jeg ville anbefalt om du vil ende opp med en pen håndflate.

 

Takk for svar.

 

Men hvor ofte må man fylle på dersom det skal holde seg bra?

Lenke til kommentar
Hei.. jeg skal på tattoo world i Trondheim i morgen å tattovere meg, men har funnet en del dritt om de, men ikke så masse positivt.. som regel har jo en sak 2 sider så :p

Noen som har vært dær? fornøyde ? sterilt arbeidsmiljø?

 

Kanskje litt seint å spørre dagen før? Har du betalt depositum, hvis ikke avbestill hvis du har hørt masse dårlig, det er mitt råd. Hvis du har betalt depositum, prøv å få det tilbaks, hvis ikke så kan du alltids ta det tapet, er dyrere å få en dårlig tatovering dekket eller fjernet.

 

BTW, jeg har ikke hørt om studioet så vet ikke om det er bra eller dårlig.

 

Nei. Har ikke gjort de.. Har vært så mye frem å tilbake på de andre sjappene jeg har bestilt liksom. Så gleder meg ganske til i morgen. Sant at de er bedre å få en du er fornøyd med en at du skal ha noe å pirke på når du sitter å ser på den..

Snakket nettopp med en kompis nå å han tok dær, han er veldig fornøyd. Så en sak har vel 2 sider. Får vel bare hoppe i det. Skal ta på skulderen så skal nok gå greit :)

 

 

Hvorfor hører man aldri fra disse menneskene igjen? Da mener jeg de som blir frårådet sterkt å bruke enkelte studioer, ta i "syden" osv osv. Kan det ha noe med hvor fornøyde de er :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...