Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi brennmerket en kamerat av meg. Laget et enkelt mønster ved å bøye ståltråd, varmet den opp med propanbrenner til den ble rødglødende og presset den inn i låret på ham. Tipper den ble holdt der 1-2 sekunder. Etterpå helte vi på salt og sitron.

 

Han har et stort rosa arr der enda.

 

Ikke noe jeg ville gjort med meg selv, men han insisterte på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Pierceren som satte medusapiercingen min skjevt sier hun ikke kan gi meg pengene tilbake. Har hun lov til dette?

 

Må du gjøre noe for at det ikke skal gro?

Gni salt i det ferske såret, og pirk av skorpa av og til.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Pierceren som satte medusapiercingen min skjevt sier hun ikke kan gi meg pengene tilbake. Har hun lov til dette?

 

Må du gjøre noe for at det ikke skal gro?

Gni salt i det ferske såret, og pirk av skorpa av og til.

 

Nja, faktisk kan hun vel egentlig det. Det er snakk om en "tjeneste" som er utført, og det tror jeg ikke det er regler som gjør av vi som forbruker har krav på pengene tilbake for dårlig utført tjeneste.. Men du vil kanksje kunne krangle deg til omstikk ;) Ta ut piercingen, la hullet gro og prøv på ny :)

Lenke til kommentar
Hei.. jeg skal på tattoo world i Trondheim i morgen å tattovere meg, men har funnet en del dritt om de, men ikke så masse positivt.. som regel har jo en sak 2 sider så :p

Noen som har vært dær? fornøyde ? sterilt arbeidsmiljø?

 

Kanskje litt seint å spørre dagen før? Har du betalt depositum, hvis ikke avbestill hvis du har hørt masse dårlig, det er mitt råd. Hvis du har betalt depositum, prøv å få det tilbaks, hvis ikke så kan du alltids ta det tapet, er dyrere å få en dårlig tatovering dekket eller fjernet.

 

BTW, jeg har ikke hørt om studioet så vet ikke om det er bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Hei.. jeg skal på tattoo world i Trondheim i morgen å tattovere meg, men har funnet en del dritt om de, men ikke så masse positivt.. som regel har jo en sak 2 sider så :p

Noen som har vært dær? fornøyde ? sterilt arbeidsmiljø?

 

Kanskje litt seint å spørre dagen før? Har du betalt depositum, hvis ikke avbestill hvis du har hørt masse dårlig, det er mitt råd. Hvis du har betalt depositum, prøv å få det tilbaks, hvis ikke så kan du alltids ta det tapet, er dyrere å få en dårlig tatovering dekket eller fjernet.

 

BTW, jeg har ikke hørt om studioet så vet ikke om det er bra eller dårlig.

 

Nei. Har ikke gjort de.. Har vært så mye frem å tilbake på de andre sjappene jeg har bestilt liksom. Så gleder meg ganske til i morgen. Sant at de er bedre å få en du er fornøyd med en at du skal ha noe å pirke på når du sitter å ser på den..

Snakket nettopp med en kompis nå å han tok dær, han er veldig fornøyd. Så en sak har vel 2 sider. Får vel bare hoppe i det. Skal ta på skulderen så skal nok gå greit :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nja, faktisk kan hun vel egentlig det. Det er snakk om en "tjeneste" som er utført, og det tror jeg ikke det er regler som gjør av vi som forbruker har krav på pengene tilbake for dårlig utført tjeneste.. Men du vil kanksje kunne krangle deg til omstikk ;) Ta ut piercingen, la hullet gro og prøv på ny :)

Forstår. Tok den ut etter to dager. Det er vel tre-fire uker siden nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Edit:

Ja, etter en dag.

Kontaktet pierceren og hun sa jeg bare kunne komme tilbake for å få den tatt på nytt. Har dog vært litt problemer, bl.a. fordi hun ikke skal jobbende følgende lørdag, som er eneste dag det egentlig passer for meg.

Tror jeg utsetter det til august, når jeg er tilbake fra festival.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Skulle se ut som den gløder. Skulle være mye sterkere farger enn det er nå, for å si det sånn. Det var det forsåvidt også. Tingen var at den skulle være sterkest innerst, så svakere utover. Gløde eller skinne, rett og slett. Ideen og resultatet var bra, men nå er den redusert til random rabbel som lillesøstra mi kunne gjort med en skarp blyant.

Lenke til kommentar
Hei.. jeg skal på tattoo world i Trondheim i morgen å tattovere meg, men har funnet en del dritt om de, men ikke så masse positivt.. som regel har jo en sak 2 sider så :p

Noen som har vært dær? fornøyde ? sterilt arbeidsmiljø?

Har til gode å høre noe godt om Tattoo World i Trondhjem for å være ærlig. Og har ikke sett så mange vellykkede tattiser der heller.

Litt skjeve her, ganske crappy der etc.

Jeg har sett de fucke opp mang en traibål :p

Men kids i Orkdal har en uvane med å ikke bry seg for mye, for ooh, de har tattis. De har traibål *riste på hodet og gi opp orkdalingene*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...