Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å sitte her å lese alt dere skriver.

Har selv 4 tatoveringer

-Poteavtrykket til hunden min + navnet på venstre leggen

-En S og noter på høyre underarm

-4 stjerner ( i bare farge, ikke sort) på venstre håndlett

-"engel" på arabisk med en sommerfugl under i nakken.

3 av dem tatt på Starlight Tattoo i Drammen. Utrolig dyktige folk der! Siste tatt i L.A. Veldig dyktige folk der også :thumbup:

 

Piercing i tunga og hull i øra også :p

 

Men det jeg egentlig lurte på.. Kan man vokse leggene når man har tatvering der? :p Fare for å ødelegge den eller noe ?

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen gode sider som omhandler tatovering i ansiktet? Har søkt på det gang på gang på forskjellige stikkord, men alt man treffer nå er saken om hun belgiske Kimberley som løy om stjernene hun fikk tatovert i ansiktet.

 

Så noen her som vet om sider som omhandler tatovering i ansiktet? Tenker ikke på jobbsammenheng, men mer på bilder, utførelse, pris og hvilke studioer som kan annbefales. Har snakket med et av mine faste studioer og da sa de ja til ansiktstatovering, men de annbefalte det ikke. Men litt mer info hadde jo vært greit. Fint å høre hva litt forskjellige har å si.

Lenke til kommentar
Det aller meste jeg har sett, ender opp som dette. Blasse, utvaskede farger jevnt over, samt svært blasse områder hvor huden vanligvis skiftes ut mye. Så, nei, det er fortsatt ikke noe jeg ville anbefalt om du vil ende opp med en pen håndflate.

 

Takk for svar.

 

Men hvor ofte må man fylle på dersom det skal holde seg bra?

 

Umulig å si noe helt konkret. Det kan hende at du er heldig og blekket sitter bedre på deg enn hos andre, eller at du er uheldig og nesten all fargen forsvinner med skorpen. Det er iallefall noe du bør belage deg på å gjøre et par ganger i året, litt avhengig av hva du jobber med. Knotter du på en PC dagen langt er det ikke like mye utskiftning av hud enn om du bærer tømmerstokker.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Går med noen planer om å ta en tatovering hos Let´s Buzz i Bergen. De har fått mye skryt i denne tråden og når jeg er så heldig å bo i Bergen blir jo det et naturlig valg. Den kommer nok til å bli relativ stor, tenker 1/4 eller half sleeve.

 

Planen er at en del av tatoveringen skal være et potrett av min datter. Så hvem er god på portretter hos Let´s Buzz?

Har sett litt på siden deres og Tomas ser jo ut som han kontroll på portretter. Noen her som har et portrett derfra?

Har og på følelse at et portrett må være bra, er så lite som skal til for at det ser stygt ut. Og det siste jeg vil er å ha et "misslykket" portrett av min datter på armen. :)

 

Har søkt litt i tråden etter potrett men ikke funnet noen anbefalinger hos Let´s Buzz.

Lenke til kommentar

Electric Linda er vel sett på som den beste på portretter i Norge, hvis jeg har forstått det rett, men nå holder hu til i Oslo da.

 

Jannicke på Let`s buzz er sinnsvak dyktig på alt hu gjør, men da må du vente med å tatovere deg i litt over et år ihvertfall. Mamma-perm.

 

Du kan jo alltids ta turen innom, så sier de hvem som er beste personen for jobben, og de er ærlige å sier ifra hvis det er noe de ikke tror blir bra.

Lenke til kommentar

Jeg elsker sommeren. Jeg absolutt elsker sommeren, og alle tatoveringene som dukker opp. Og det må være noe særegnet med der jeg jobber, for i dag så jeg bare en elendig tribal som så ut som en klistre-på-tattis (og en som faktisk var en klistrepåtattis, men den satt på en 5-åring, såe). Og alle de fantastiske tattisene. Og all den gode inspirasjonen. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...