Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia er vel at hele ankhen er svak. Mye svakere enn det jeg hadde trodd den skulle bli. Skal jeg etterfylle må jeg nesten fylle i hele greia, slik at hele tattooen blir sterkere og mer intens. Skulle hatt bilde av hvordan den var rett etter den var tegna på, men det har jeg dessverre ikke. Alt som er grått og kjedelig nå, var svart som natta. Det så utrolig mye bedre ut.

Lenke til kommentar

Idag har jeg tatt min første tatovering(weee).

 

Jeg er meget fornøyd med resultatet,og kan nesten ikke vente til min neste.

Eneste jeg stusset litt på var hvor lite informasjon jeg fikk i etterkant,hva jeg skal unngå,hva jeg skal gjør,hva jeg skal smøre på,etc,etc...

Jeg fikk med meg en boks med Tattoo Goo og det var alt..Jeg har jo hørt man skal holde seg unna solen og slikt,men har folk generelt andre tips?

Lenke til kommentar
Ikke bade, ikke utsette den ugrodde tattoo`n for sol,

vaske og stelle den som et "vanlig" skrubbsår :)

 

Edit: Vaske med vann og smøre med Helosan e.l ;)

 

Takk for tips :)

Hvor får jeg tak i Helosan?Apoteket?

 

Var vel egentlig klar over at jeg ikke skal bade,men vet ikke om jeg greier holde meg i sommersola?Hva om jeg stuper uti og legger meg på land rett etterpå? :thumbup:

Lenke til kommentar

Heffer: Jeg får ikke til å legge ut bilder på diskusjon.Er et demon-motiv.Jeg regner med jeg kommer til å hoppe ut i den forfriskende sjøen før eller siden,greier ikke holde meg.Men takk for tips med solfaktor :)

 

PerOpusen:Dette var en fyr som en kompis av meg kjenner,som har eget studio.Han var på ferie og virket litt sliten etter å ha tatovert alle kompisene til kompisen min,så jeg forstår at han kanskje glemte noe info.

Lenke til kommentar

psilocybe

 

Du har tideligere sagt at det ikke blir noe fint motiv om man tatoverer håndflaten, men hva om man tatoverer helt svart? Har lekt med tanken på å tatovere hendene svarte med en lysere farge rundt bokstavene jeg har på fingrene så bokstavene blir værende og kansje noen motiver på hver håndrygg.

Lenke til kommentar

Umulig å si. Kommer helt an på hvor dyktig tatovøren er med pirkearbeid og hvor store legger du har (1,6m gummitarzan eller 2m boletryne, litt forskjell i areal som kan jobbes på). Det beste er å ta med seg en utskrift til tatovøren og høre hva han/hun mener, samt se hva han/hun har gjort i samme stil tidligere (portrett/realistisk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...